יום שלישי , אפריל 16 2024

בחירות ברמת גן – פרסמה פוסטים על מינוים בעירייה וקיבלה איומים

דנה וולנובסקי, תושבת רמת גן ויועצת משפטית בחברה פרטית העלתה שורת פרסומים אודות מינויים שונים בעיריית רמת גן. לטענתה מאז נמצאת תחת מתקפת איומים. עיריית רמת גן – לא נסכים להשמצות כנגד עובדיי עירייה, נפעל משפטית

דנה וולנובסקי
דנה וולנובסקי

מערכת הבחירות ברמת גן מתחממת – דנה וולנובסקי, תושבת שכונת החרוזים החלה לפרסם לפני מספר שבועות סדרת פוסטים אודות מינויים של מנהלי עירייה בכירים והקשר שלהם לקמפיין הבחירות הקודם של ראש העיר ישראל זינגר.  מאז טוענת וולנובסקי, עורכת דין במקצועה, כי היא נמצאת תחת מתקפת איומים והטרדות שהגיעו עד למקום עבודתה. מעיריית רמת גן נמסר – כי אינה מוכנה להשמצות חסרות שחר כנגד עובדיה וברגעים אלה מנסח עורך דין מטעם העירייה מכתב טרם נקיטת הליכים כנגד המשמיצה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“במהלך הימים האחרונים היא נתונה תחת תגובות של השמצות ואיומים כלפיה. בנוסף לכך גורמים שונים הגיעו אל מעסיקי, אשר נותנים שירותים עסקיים לעירייה, ודרשו כי אסיר את פרסומיה.

וולנובסקי סיפרה השבוע לאתר החדשות – רמת גן גבעתיים NEWS “במהלך השנה האחרונה יש כמות גדולה מאוד של בניית דירות אבל ההשקעה בתשתיות העירוניות כמעט ולא קיימת. השכונה בה היא מתגוררת נכנסה למצב של פקקי תנועה ובעיות תשתית חמורות. בעקבות כך החליטה דנה לעיין בפרוטוקולים של מועצת העיר וועדות שונות, כגון ועדות התכנון והבנייה באינטרנט, בכדי לבדוק מי ואיך מתקבלות החלטות.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

דנה מגיבה למסע ההשמצות
דנה מגיבה למסע ההשמצות

“ככל שקראתי יותר”, מספרת דנה, נגלה לעיני שורה של מינויים של מקורבים ועוד מינויים של מקורבים למקורבים למשרות עירוניות. התמונה המדאיגה של המינויים יכולה להוות את ההסבר מדוע העיר רמת גן נראית כפי שהיא נראית כיום. זה בהחלט יכול להשליך איך הדברים מתנהלים וכיצד ההחלטות מתקבלות”. בעקבות זאת, החלה דנה בפרסום מספר פוסטים בהן היא מתארת את מספר מינויים ואת הקשר של נושאי המשרה לראש העיר המכהן. בגלל שאנחנו מצויים כיום תקופה טרום בחירות מוניציפליות הצפת הנושא ככל הנראה הכעיסה אנשים אשר קשורים למינויים אלו ומאותו רגע קיבלתי התקפות, ואיומים על שהעליתי את הנושא”.

השיא התרחש יממה לאחר פרסום הפוסט כאשר צדדים שלישיים יצרו קשר למעסיקיה וביקשו כי הפרסומים יוסרו, .גורמים שונים וביניהם גם עובדי עירייה שהופיעו בפוסטים , כפי הנראה החל לדלות עליה פרטים דרך דף הפייסבוק שלה, “הם גילו שאני עובדת כיועצת משפטית של חברה פרטית במשק שבין היתר נותנת גם שירותים עסקיים לעירייה” ממשיכה וולנובסקי, “אותם גורמים הגיעו דרך צדדים שלישיים למעסיקים שלי וסיפרו להם על הפוסטים שהעליתי. במקביל, גורמים אנונימיים, כולל באמצעות פרופילים פיקטיביים ודף עסקי אנונימי, איימו עליי כי אשלם את המחיר על מעשיי ואף יצאו בקריאה פומבית לנטוש את השירותים של החברה בה אני מועסקת”.

d1c9f2f8-bb40-4dd0-ae10-3c7ee61a840a
דנה מגיבה למסע ההשמצות

ביום שלישי השבוע נקראה וולנובסקי למשרדי ההנהלה לבירור העניין “ביום לאחר הפוסט הרביעי במספר אודות המינויים בעירייה, בשעות אחר הצהריים , התבקשתי על ידי מעסיקיי להבהיר מדוע ועד עובדי העירייה פונה אליהם בדרישה כי הפרסומים יופסקו. . הם ביקשו שאסביר להם את כל פרטי המקרה. סיפרתי להם ואמרת להם שזה לא קשור למקום העבודה שלי ושאנשים מנסים לפגוע בגלל שהעליתי פוסט שיכול לפגוע במספר אנשים.

הדגשתי שהפוסט נכתב כאדם פרטי ושמדובר בדעותיי האישיות ללא שום קשר למקום העבודה. מעסיקיי קיבלו את עמדתי והובהר כי לא יתערבו בכך מקום בו אני פועלת כאדם פרטי ולא כעובדת חברה מאחר ואנו חיים במדינה דמוקרטית והבעת דעות הינה לגיטימית. בנוסף חשוב לי שיבינו שהפרסום בפייסבוק היה נוכח החשש הכי גדול שלי שבמנגנון כזה של מינויים , תמיד מישהו ישאר חייב למישהו. זהו מנגנון שיש בו גם מינויים של קרובי משפחה, שהוא כשלעצמו לא ראוי.

ברור לי שבנסיבות בהן מושמעת ביקורת על המינויים, זה יכעיס את המחזיקים במינוי. אבל המצב בשטח כיום מהווה הוכחה ברורה לכך שהמנגנון לא משרת את התושבים נאמנה אלא עובד בשיטת כיבוי שריפות ופעולה מתוך אינטרסים שלפעמים מאוד צרים ולא רוחביים . זה מרגיש לי שיכול היה להיות כאן בעיר שלנו אחרת ולכן ביקשתי להציף זאת כלפי הציבור. במהלך הסוף שבוע הקרוב אני מתעדת להכין מכתבי תלונה לגורמי אכיפת החוק, ועדת הבחירות המקומיות, מבקר המדינה, מבקר העירייה, אספר להם את שאירע ואבקש לפתוח בחקירה אודות התנהלות הגורמים בעירייה למולי”. ציינה וולנובסקי

עיריית רמת גן אינה מוכנה להשמצות חסרות שחר כנגד עובדיה וברגעים אלה מנסח עורך דין מטעם העירייה מכתב טרם נקיטת הליכים כנגד המשמיצה.

תגובת מטה זינגר:

״הקמפיין השקרי שמנהלת הגברת וולונובסקי הוא קמפיין פוליטי, מכוער וציני. חבל מאוד שהגברת וולנובסקי בחרה להלבין פני רבים בפרסומיה ברשתות החברתיות ממניעים פוליטיים זרים. העובדים עליהם כתבה הם עובדים מצטיינים שנבחרו לתפקידם בהתאם לחוק וכל ניסיון לסתור זאת יטופל במישור המשפטי.

באופן ״מפתיע״, הטענות שלה תואמות לפרסומיו של איש ציבור כושל שניסה לתפור תיק לראש העיר – ונכשל גם בזה כישלון נחרץ. הגיע הזמן שתחשוף מה המניעים האמיתיים שלה ומי עומד מאחוריה.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות