יום שישי , אפריל 19 2024

גם העסקים נרתמו: הסטודנטים של גבעתיים התכוננו לבחינות בסטייל

הסטודנטים נהנו ממרחב הלמידה, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
הסטודנטים נהנו ממרחב הלמידה, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

קונספט מרחב הלמידה לסטודנטים, אותו הפעיל מדור הצעירים בעיריית גבעתיים בתקופת המבחנים לראשונה בגבעתיים, נחל הצלחה גדולה. בתקופת פעילות המרחב הגיעו ל”קומה השלישית” יותר מ-150 סטודנטים. בתכנון המקורי, הפעלת המרחב תוכננה לשלושה שבועות, ולאור בקשות רבות מצד סטודנטים, הפעלתו הוארכה בשבוע נוסף.

יעניין אותך גם

90 ימים לבחירות לרשויות המקומיות: הכירו את אנשי המרפסות


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מאחורי הפרחים בקנה: “אמנים מסיימים את חייהם בצורה מבישה”

הפסקת פיצה במרחב הלמידה
הפסקת פיצה במרחב הלמידה, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

“שמים דגש על מענה לצרכים של הגילאים הצעירים”

הסטודנטים נהנו מחדרי לימוד נעימים ונוחים, הן ללמידה עצמאית והן ללמידה בקבוצות, כמו גם ממיזוג אוויר, מרשת אלחוטית, ממים ומשתיה חמה, וכן מקרר ומיקרוגל שהועמדו לרשותם. מספר עסקים מקומיים, שדבר היוזמה הגיע גם אליהם, ביקשו לתרום לסטודנטים החרוצים (והעייפים) מוצרי מזון ושתייה למיניהם, כגון “פיצה-קפה מרגריטה” שארגנה ללומדים הפסקת צהריים בסגנון איטלקי, וקפה לנדוור שצ’יפר את הסטודנטים בקפה ורוזאלך.

כפי שפורסם, לרגל השקת המתחם, עלות הפעלת המתחם סובסדה על ידי עיריית גבעתיים. רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: “בשנים האחרונות העיר, שנחשבה בעבר לשכנה המבוגרת של תל אביב, הפכה לאחת הערים הצעירות והתוססות בגוש דן. ישנה נהירה של צעירים לעיר ואנו שמים דגש משמעותי על פיתוח פעילויות ומענה לצרכים של הגילאים הצעירים. הקמת מרכז הלמידה לסטודנטים הוא שירות נוסף שניתן לסטודנטים על ידי העירייה וההשתפות הרבה הוכיחה, שאכן הצלחנו הצלחנו לענות על צורך חשוב של סטודנטים רבים בעיר ואני שמח על כך מאד.”

רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

 לדברי שי שנקמן, מנהל מדור הצעירים בעיריית גבעתיים: “אנו שמחים על ההיענות הרבה של סטודנטים מהעיר להשתמש במרחב למידה ייעודי שהעמדנו לרשותם. רבים מהסטודנטים הגיעו למרחב כמעט מדי יום, והחוויה החיובית שלהם מהמקום הביאה אותם לפרסם את דבר היוזמה בקרב חברים, וכן הלאה. נמשיך להיות קשובים לרצונות וצרכיהם של אוכלוסיות הצעירים בעיר, לרבות ציבור הסטודנטים.”

לומדים במרחב הלמידה
הסטודנטים ביקשו שהפעילות תארך שבוע נוסף, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות