יום שישי , מרץ 29 2024

חמשת הפנצ’ריות המומלצות ביותר בתל אביב לשנת 2024

פנצ'ריות מומלצות בתל אביב

בוודאי שמעתם לא פעם את המשפט “החיים הם לא משחק ילדים”, ובכל הנוגע לכלי הרכב שלנו זה נכון כפליים. לכן כבעלי רכב, כאשר אתם מחפשים פיתרון לתקלת צמיגים, חשוב לפנות למומחים ביותר בתחום, לכן במיוחד עבורכם ריכזנו את חמשת הפנצ’ריות בתל אביב שחלקן גם פתוחות בשבת, כך שתוכלו לנהוג הביתה בבטחה ובשלום.

שירות לצמיגים – תל אביב


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


פנצ'רייה בתל אביב

מה אתם יודעים על שחיקה?!  האם היא מסוכנת?!  אם מדובר בבני אדם, מסתבר שחלקנו יכולים עדיין להמשיך בשגרה, אבל אם מדובר בצמיגי הרכב שלכם- ממש לא!!!

“אין דבר כזה צמיג מפוצץ, כן  ישנו צמיג בלוי, או עם לחץ אויר שאינו  תקין, שנפתח באמצע הנסיעה ומסכן את הנהג ואת כל מי שברכב”, כך אומר המומחה לצמיגים, אלמוג משקי, הבעלים של פנצ’ריית ‘שירות לצמיגים’ בתל אביב, שלמד יזמות עסקית ומנהל, אבל מצהיר שאין לו בעיה ללכלך גם את הידיים…

מתי כדאי להחליף צמיגים? היכן כדאי לבדוק לחץ אויר תקין? וכמה זמן זה ייקח? וגם אילו שירותים נוספים ניתנים בפנצ’רייה בתל אביב.

אלמוג משקי: “בכדי למנוע מצבי לחץ שכאלה אנו ממליצים לנהג לבדוק אויר פעם בחודשים בפנצ’רייה או בתחנת דלק. אני ממליץ לערוך החלפה גם בין הצמיגים הקדמיים, לאחוריים משום שמדובר בהנעה קדמית והצמיגים מקדימה עובדים קשה יותר.

בפנצ’רייה בתל אביב, אנו ממליצים להחליף את כל ארבעת הצמיגים יחד לחדשים, או לפחות להחליף זוג צמיגים בכל פעם. ההחלפה אורכת מקסימום כרבע שעה אנו מבצעים כאן תיקונים וגם איזון בלייזר, באמצעות מכונה מיוחדת וגם מיישרים ג’אנטים של גלגלים, שהתעקמו עקב נסיעה על  מדרכות או נכנסו לבורות בכביש. אנו מבצעים תיקונים מיוחדים לצמיגים באמצעות לחיישני לחץ אויר טי.פי.אמ אס – לרוב לרכבים חדישים”.

פנצ'רייה בתל אביב

איזה מידע חשוב שכל נהג ידע?

“לפני רכישת צמיגים חדשים – חשוב להקפיד על דרישות היצרן של הרכב. לכל רכב יש לצמיג קוד מהירות ומשקל שמתאים לו. יש נהגים שחוסכים ומתקינים צמיג אחר. אנו ממליצים לפעול על פי דרישות היצרן”.

 מי קהל היעד שלכם?

“אנחנו יושבים בצומת מאוד מרכזית, בלב אזור התעשייה של תל אביב, כך שכולם יכולים להגיע ולהיעזר בנו. ולבד מלקוחות פרטים וקבועים, אנו מעניקים שירות לכל חברות הליסניג הגדולות שסומכות עלינו מחברת אלבר ועד שלמה סיקסט. חשוב לי להדגיש – שהאמינות והשירות המקצועי הכי חשובים לנו כאן”.

 מה מייחד את פנצ’ריית  ‘שירות צמיגים’ בתל אביב? 

“אנו  מוסד ותיק באזור וקיימים כבר משנת 1947!  העסק המשפחתי עבר לפני כשמונה שנים לידי ואני  מאוד אוהב את עבודתי ומגיע בשמחה בכל יום לעבודה. כיום עובד כאן צוות מוגבר של חמישה עובדים, שדואגים לתקתק עבודה מצוינת לשביעות רצון הלקוחות”.

  • שירות חילוצי הדרך מפנצ’ריית ‘בית שירות לצמיגים’ בתל אביב-054-5444541 .
  • שירות עד הבית- לוקחים את הרכב ומחזירים עם גלגלים תקינים.

לפרטים:

שירות לצמיגים – פנצ’ריה בתל אביב   

רחוב הרצל 101. לניווט לחצו כאן 

טלפון: 050-8090636

שעות הפתיחה: 7:30-17:00 

שירות לצמיגים באנר רוחבי

 


צמיגי קזנטיני

פנצ’רית קזנטיני היא פנצ’ריה בתל אביב המעניקה ללקוחותיה שירותים כמו תיקון תקר בגלגל, פנצ’ריה 24 שעות, מכירת צמיגים חדשים ומשומשים, איזון גלגלים, בדיקת לחץ אוויר בצמיגים ועוד. בנוסף כל לקוח יקבל שירות אדיב, מקצועי ואמין.

כתובת – הברזל 13 רמת החייל תל אביב

פנצ'ריות מומלצות בתל אביב
פנצ’ריות מומלצות בתל אביב

צמיגי ותקר

צמיגי ותקר הוא בעל עסק המחזיק במעל ל -40 שנות ניסיון. החברה מעניקה ללקוחותיה שירות בכל הנוגע לתיקון תקרים, שירותי החלפת צמיגים ומצברים, מכירת צמיגים, ושירותי חילוץ במקצועיות ללא פשרות.

כתובת – בית אלפא 4 תל אביב

פנצ'ריות מומלצות בתל אביב

צמיגי אבו אחמד ובניו הפנצ’ריה הטובה בתל אביב

פנצ’ריית אבו אחמד פועלת מזה כ-18 שנה ובבעלותו של מוחמד אבו אחמד, דור 3 בענף הצמיגים משנת 1972.

הפנצ’ירה מציעה מגוון שירותים כגון: צמיגים, ג’נטים, פנצ’רים, מצברים, נורות ועוד ..בין מותגי הצמיגים תוכלו למצוא את מישלן, דנלופ, קונטיננטל ועוד והכל במחירים אטרקטיביים לכל כיס .

חשוב שתדעו כמה דברים לגבי צמיגים: החלפת צמיג ממש לא קשורה לגיל שלו, אלא לבלאי הצמיג שנובע ממס’ סיבות כמו מספר הקילומטראז’, משקל הרכב, התשתיות שעליהם נוסע הרכב ואופי הנהיגה של הנהג.

WhatsApp Image 2022-02-23 at 12.14.02
צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ’ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום

בדיקת צמיגים לרכב היא חובה בעיקר לפני חילופי עונות כאשר האקלים משתנה והכביש הופך למסוכן יותר .הגשמים הראשונים מביאים איתם מסוכנות גבוהה בכבישי ישראל וזאת בשל העובדה שהתשתיות יחסית ישנות עם סדקים עמוקים והמון שכבות של שמן שהצטברו להם לאורך חודשים שלמים .

כעת, אנחנו אוטוטו לקראת האביב והקיץ, זה הזמן לעשות בדיקת צמיגים שגרתית לרכב בכדי לבדוק את בלאי הצמיגים והאם הם מספיק חזקים ותקינים לעבור את העונה החמה הקרובה שנחשבת לעונה הקשה ביותר של הצמיגים.

צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ'ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום
צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ’ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום

בתקופת הקיץ ישנם דיווחים על כמות גדולה מאד של צמיגים שרופים וקרועים שמתפוצצים באמצע נסיעה ויכולים לגרום לתאונה. ממליצים לכם להגיע אלינו לבדיקה.

בנוסף, פועלת במקום גם מרפדיה לרכב. המקום מציע ריפודים חדשים המותקנים ברכב ומעניקים חיים חדשים ונוחות מרבית לנוסעי הרכב.

ידוע כי ריפודים חדשים המותקנים ברכב מעניקים לרכב חיים חדשים ומעניקים נוחות מרבית לנוסעי הרכב..השירותים המגוונים כוללים: ריפוד גגות רכב פנימיים כולל גגות פנורמיים, פיתוח ושינוי מושבים אורטופדיים, כיסויים למושבי הרכב בהתאמה אישית, התקנת ידיות/מסעד יד, ריפוד מושבים מעור, תיקון ריפודי עור, צביעת ריפודי עור, ריפוד מחדש של דלתות הרכב ועוד…

צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ'ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום
צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ’ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום

אבו אחמד וצוותו דואגים לשירות ויחס אישי לפי צרכי הלקוח וכל רכב שמגיע למקום זוכה למירב הזמן והמאמצים על מנת להגיע לתוצאות מרשימות ביותר להעניק לרכב מראה חדש .

כתובת: בהר ציון 76, תל אביב, לנייוט לחצו כאן 

לביקור בדף הפייסבוק לחצו כאן

פתוח גם ביום שבת .

לפרטים נוספים ניתן לצלצל ל 052-5542341050-6510016

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות