יום שישי , מרץ 29 2024

כך נראית המדרכה בחזית ביתו: קשיש מרמת חן נחבל ברחוב

איתן הדר, נכה בן 75 ובנו מתלוננים אחרי שנפל בדרכו לקופת החולים ביום חמישי במדרכה העוברת שיפוץ מזה חודשים. העירייה: "נשלח גורמי רווחה בכדי לבדוק כיצד נוכל לסייע"

כך נראית המדרכה עליה אמור הדר ללכת, צילום: פרטי
כך נראית המדרכה עליה אמור הדר ללכת, צילום: פרטי

איתן הדר, קשיש נכה בן 75 המתגורר ברמת חן טוען כי ביום חמישי האחרון הוא נפל ונחבל בעקבות עבודות שיפוץ שמבצעת העירייה מזה כחצי שנה במדרכות ושביל הגישה להולכי רגל, בצומת הרחובות רזיאל אלוף דוד ברמת חן. בעקבות החבלות שנגרמו לו בידיו ורגליו הוא סובל מחתכים בידיו ורגליו ונתון תחת כאבי גב קשים.

יעניין אותך גם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


סיבוב ניסיון עוקץ: כך פעלה השיטה של גנב האופניים הסדרתי

“גאים בו על התהליך”: סיפורו של בוגר הפנימיות שהפך למשלב

תוצאות הנפילה של איתן הדר ברמת חן, צילום: פרטי
תוצאות הנפילה של איתן הדר ברמת חן, צילום: פרטי

“אתם צריכים להתבייש”

בנו של הדר, אסף, לא נשאר אדיש והעלה פוסט זועם לפייסבוק של עיריית רמת גן בו כתב: “אתם צריכים רק להתבייש איך מתייחסים לדור המזדקן בעיר רמת גן בשכונת רמת חן. אבא שלי אדם נכה בן 75 אחרי אירוע מוחי שלא יכול להיכנס לביתו בגלל שביל הולכי רגל שהרסתם. היום אבא שלי מעד ונפצע בידיו וברגלו בגלל שאתם לא דאגתם לשביל או מדרכה נאותה כדי לאפשר לאזרחים להיכנס לביתם ואתם לא מסיימים עבודה שהתחלתם כבר חצי שנה. בושה וחרפה לראש העירייה ולמהנדס העיר שעשו ועושים עבודה חובבנית ברחוב הזה ולא מתחשבים באוכלוסיה המבוגרת שמתגוררת באזור ונאלצים להיעזר בפועלים שעובדים כדי להגיע לביתם בשלום. הפעם זה קרה לו בפעם הבאה לכם תושבי רמת גן היקרים”

“אני בקושי יוצא מהבית בגלל הפחד ליפול”

בעקבות המקרה פנו הבן והאב לעורך דין על מנת שישקלו הגשת תביעה נזיקית נגד הנוגעים בדבר. “אני מבקש ומתחנן מעיריית רמת גן לרחם עלינו, תושבי השכונה המבוגרים ולסיים במהרה את שיפוץ המדרכה ושבילי הגישה להולכי רגל”, אמר השבוע איתן הדר בראיון לרמת גן גבעתיים ניוז.

איך משפיעים השיפוצים על חיי היום יום שלך?

“הגענו למצב שבגלל כל השיפוצים הללו אנחנו לא יכולים לצאת מהבית כדי לא ליפול. אני חולה מאוד, עברתי שני אירועי מוח לא קלים ואני סובל מסכרת ובעיות ראייה. ביום חמישי האחרון ביקשתי מהבן שלי שיבוא לקחת אותי לקופת חולים. כשהגיע יצאתי אליו ובגלל שאני הולך עם הליכון ותנאי הדרך לא ראויים לנכה מעדתי ונפלתי. בני שהיה במקום מיד נחלץ לעזרתי, נסענו לקופת חולים ומשם לבית החולים על מנת שיחבשו אותי מהחבלות שנגרמו לי. אני בקושי יוצא מהבית בגלל הפחד ליפול. ביום חמישי האחרון לא היתה לי ברירה, הייתי חייב להגיע לקופת חולים והכתובת היתה על הקיר מבחינתי”.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: “ראשית יובהר כי ברחוב רזיאל מתבצעות עבודות תשתית רחבות היקף להכשרת שביל אופניים לרווחת התושבים. העבודות מתבצעות במקטעים ועל ידי מספר רב של צוותי עבודה, במטרה לצמצם את משך ביצוע העבודות ולהקל, ככל שניתן, על תושבי הרחוב. בניגוד לנטען, העבודות בחזית בית הפונה לא נמשכו חצי שנה, אלא כשבועיים. עיריית רמת גן מתנצלת על אי הנוחות עקב העבודות הזמניות, שהכרחיות לשיפור איכות החיים בעיר. כעת עם היוודע המקרה, תשלח העירייה גורמים מטעם הרווחה בכדי לבחון כיצד ניתן לסייע לתושב”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות