יום חמישי , אפריל 18 2024

כשמהנדסי חברת פייסבוק פגשו את תלמידי תיכון “בליך”

תלמידי מגמת הסייבר של שכבת י"א השיקו פרויקט משותף עם מהנדסי פייסבוק בישראל, במסגרתו יעבדו יחד על פיתוח מערכת צ'אט פורצת דרך ועוד סיבה לגאווה: המורה הוותיקה ידידה גוטליב זכתה בפרס החברה הישראלית לכימיה להצטיינות בהוראה לשנת 2017

סייבר
סייבר

גאווה גדולה לתיכון “בליך” ברמת-גן. שת”פ יוצא דופן של חברת פייסבוק עם תלמידי כיתת הסייבר משכבת י”א של תיכון “בליך” הושק באחרונה במפגש מקצועי, שנערך בהשתתפות תלמידי המגמה במשרדי פייסבוק בתל אביב. במסגרת המיזם, חונכים מהנדסי החברה את התלמידים לפיתוח פרויקט מחשוב קבוצתי רחב היקף, במרכזו הרעיון לפתח מערכת צ’אט ייחודית, שתאפשר העברת מסרים ללא מלל (באמצעים רכיבים ויזואליים וקוליים בלבד).


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במפגש שנערך במשרדי פייסבוק ברחוב רוטשילד, נפגשו התלמידים עם המפתחים, הכירו את סביבת העבודה בה תפותח המערכת, וכבר התחילו לעבוד על תכנון הפרויקט ביחד עם המנטורים בצוותי העבודה. המפגשים הבאים, שיתקיימו גם הם במשרדי החברה, יוקדשו לפיתוח המערכת. המיזם מוקם בשיתוף עם עמותת החינוך תעשיידע, כאשר מודל העבודה החדשני גובש בפגישות ישירות בין צוות הסייבר של בית הספר לבין מובילי הפעילות בחברת פייסבוק.

בתוך כך, החברה הישראלית לכימיה (ICS) בחרה בידידה גוטליב כמורה מצטיינת. מדובר בפרס ארצי יוקרתי, הניתן לגוטליב בזכות תרומתה להכשרת דורות של מורים לכימיה, תוך שימוש בשיטות הוראה חדשניות. גוטליב מלמדת ב”בליך” מאז 1985. במהלך השנים היא שימשה רכזת מקצוע הכימיה בבית הספר, כתבה ספרי תרגול והייתה מדריכה לכימיה. תחת ידיה הצעידה דורות של תלמידים להישגים מרשימים, ועל כך מוענק לה כעת פרס החברה הישראלית לכימיה להצטיינות בהוראה לשנת 2017, ע”ש דליה צ’שנובסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות