יום שלישי , אפריל 16 2024

סימן שאתה בעיר: סיון גולדברג הקים רשימת צעירים בגבעתיים

סיון גולדברג, צילום: יח"צ
סיון גולדברג, צילום: יח"צ

בשבוע שעבר הכריז הפעיל החברתי סיון גולדברג (25) על ריצה בבחירות לרשויות המקומיות בראש תנועת “גבעתיים מתחדשת”. “חייבים צעירים במועצת העיר”, אומר גולדברג, מייסד התנועה. “גבעתיים יכולה וצריכה להיות עיר טובה יותר עבורנו. ביחד, נהפוך אותה לעיר המקדמת צעירים, עסקים קטנים, תחבורה אלטרנטיבית, דיור בר השגה, קהילה גאה, חינוך ונוער, ספורט, תרבות וחיי לילה”.

יעניין אותך גם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


90 ימים לבחירות לרשויות המקומיות: הכירו את אנשי המרפסות

צפו: 10 חשודים נעצרו הלילה בפשיטה על בית בושת בבורסה

יפעלו לקידום דיור בר השגה לצעירים, צילום אילוסטרציה
יפעלו לקידום דיור בר השגה לצעירים, צילום אילוסטרציה

לדברי גולדברג “מדובר בתנועה עצמאית מקומית, חדשה וא-מפלגתית, המורכבת מתושבים אכפתיים אשר גדלו והתחנכו בעיר, בהם פעילים חברתיים בולטים כמו יושבי ראש מועצת הנוער העירונית לדורותיהם, בעלי עסקים צעירים ובעלי ברים, מתנדבים בארגונים שונים, יזמים ועוד”.

“ננער את העירייה”

בראש הרשימה יעמוד סיון גולדברג (25), פעיל חברתי בולט בגבעתיים. בעברו גולדברג כיהן כיושב ראש מועצת הנוער העירונית בעיר, שירת בנציגות דובר צה”ל בחיל האוויר, ובעשור האחרון הוא מתנדב במשטרת גבעתיים, זאת בנוסף לעבודתו כמנהל הדיגיטל של חברת טכנולוגיה מובילה בתחום התיירות.

גם בעלי ברים בין חברי התנועה, צילום אילוסטרציה
גם בעלי ברים בין חברי התנועה, צילום אילוסטרציה

סיון, מה התוכנית?

“בעזרתם של מתנדבים בני העיר המאמינים באקטיביזם ובעשייה חברתית, ננער את העירייה, ניזום רעיונות חדשים ונגשים את החלומות והתקוות של רבים מאיתנו. למדנו ביסודיות את אתגרי העיר והחלטנו שהגיע הזמן להבטיח את עתידה של גבעתיים כעיר חדשנית, תוססת, משגשגת ובעיקר כזו שיודעת להציב את הצעירים במרכז”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות