יום שישי , מרץ 29 2024

על תזונה ורגישות: רמת גן מצטרפת לאמנת מילאנו

עיריית רמת-גן הצטרפה ל-170 ערים מובילות בעולם, שחתומות על אמנת מילאנו הבינלאומית ומקדמות תזונה ואורח חיים בריאים

על תזונה ורגישות, צילום אילוסטרציה
על תזונה ורגישות, צילום אילוסטרציה

עיריית רמת-גן התבשרה לאחרונה כי סיימה בהצלחה את כל שלבי תהליך ההצטרפות לאמנת מילאנו ובכך הצטרפה ל-170 ערים מובילות בעולם, שחתומות גם כן על האמנה, מקדמות תזונה בריאה ומנחילות לתושבים ערכים לעידוד אורח חיים בריא. האמנה הבינלאומית לקידום מדיניות מזון מעודדת פיתוח של אסטרטגיות תזונה עירוניות ופעילות מקומית בריאה. זאת במטרה לייצר שינוי כלל עולמי המקדם תזונה בת קיימא, התומכת באספקה של מזון בריא ומקיים כזכותו הבסיסית של כל אדם באשר הוא אדם ובהנגשת הידע לציבור בנושאי תזונה, סביבה ובריאות.

יעניין אותך גם

סיבוב ניסיון עוקץ: כך פעלה השיטה של גנב האופניים הסדרתי


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הים זורם בדם: סגן י’ מרמת גן סיים קורס חובלים

ראש העירייה בפסטיבל הבריאות, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
ראש העירייה בפסטיבל הבריאות, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

עובדי העירייה משמשים נאמני בריאות

הצטרפותה של עיריית רמת גן לאמנת מילאנו מבטאת את הפעילות הנרחבת המתבצעת לאורך כל השנה לקידום תזונה ואורח חיים בריא. זאת, בין היתר, על ידי העברת תכנים בנושא בגנים ובבתי הספר וקיום אירועים סביבתיים מגוונים.

בין שלל תכניות לקידום הבריאות הפועלות בעיר ניתן למצוא את “התכנית לתזונה נבונה וקידום בריאות”, הפועלת במועדוניות הילדים והנוער ומיועדת לגילאי 13-6. במסגרת התכנית מתקיימות פעילויות שונות לילדים בנושאי תזונה ואורח חיים בריא, ובמקביל מתבצעות הדרכות והשתלמויות בתחום עבור צוות החינוך.

מקדמים אכילת סלט בחמישה צבעים, צילום אילוסטרציה
מקדמים אכילת סלט בחמישה צבעים, צילום אילוסטרציה

תכנית נוספת, תחת הכותרת “כל אחד יכול, כל אחד מצליח”, מאפשרת לתלמידי השכבות הבוגרות בעיר לשמש כ”נאמני בריאות” ולהפיץ ידע בנושא אורח חיים לשכבות הנמוכות יותר.

גם עובדי עיריית רמת-גן משמשים כ”נאמני בריאות”, עוברים הכשרה מקצועית בתחום אורח חיים בריא ומנחילים את הידע, במטרה ליצור תהליכי שינוי משמעותיים בקרב העובדים.

מיכל הקטנה בפסטיבל הבריאות,צילום: ענת סודאי אלאלוף
מיכל הקטנה בפסטיבל הבריאות,צילום: ענת סודאי אלאלוף

לצד התכניות השונות מתקיימות לאורך כל השנה פעילויות ואירועים רבים בעיר, שמעודדים אורח חיים בריא ותזונה נכונה. רק לפני מספר שבועות נערך בעיר פסטיבל הבריאות המסורתי, בסימן כוח הצבע ובמטרה לקדם אכילת ירקות ופירות בחמישה צבעים. במסגרת הפסטיבל הססגוני, שמשך אליו אלפי תושבים, ניתנו טיפולים אלטרנטיביים, הוקם “מתחם הורות” עם סדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות ומתן ייעוצי שינה, נערכו סדנאות החייאה ופעילויות נוספות בתחום הרפואה, לרבות מתן מידע אודות השירותים הרפואיים השונים הניתנים לתושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות