יום חמישי , אפריל 25 2024

בנימין נתניהו בביקור: “לוקחים את רמת-גן קדימה”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש לכנס הליכוד לחיזוק המועמדים אילן ביטון ומשה רווח מטעם הליכוד. במהלך ביקורו בכנס אמר נתניהו "לוקחים את רמת-גן קדימה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משה רווח. צילום: יח''צ
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משה רווח. צילום: יח''צ

בכנס בכפר המכביה שנערך אמש, כגיבוי למערכת הבחירות המוניצפלית ברמת גן לקחו חלק ראש הממשלה ושרים בכירים ממפלגת הליכוד, במהלכו הציפו נושאים לקידום העיר בפני סגן ראש העיר משה רווח ומועמד לראשות העיר מטעם תא”ל אילן ביטון . בפתח הכנס פנה ראש הממשלה לנוכחים באולם והצהיר : “היום, זה יום חג. אנחנו לוקחים את רמת גן קדימה”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

תא”ל אילן ביטון מועמד לראשות העיר רמת גן, נשא אף הוא דברים: “ראשות עירייה הוא תפקיד ביצועי: לבנות, לתכנן, לעצב ולנהל. אני מביא איתי ניסיון עתיר שנים מתפקידי במערכת הביטחון ובניהול האזרחי. אני יודע איך להניע את רמת גן קדימה. אני גאה בשיתוף פעולה שנוצר בנינו, ביחד נהיה מכפיל כוח. אני הולך להפוך את העירייה לשירות עירוני למען התושבים. אנחנו עובדים אצל תושבי רמת גן כפי שמפורט בתכנית שמונה הנקודות למנהל תקין”

ח”כ, שר האנרגיה יובל שטייניץ שיבח אף הוא את ביטון ואמר: “אני מכיר את תא”ל אילן ביטון עוד מימי כראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת בשנת 2003, הוא היה מפקד כוחות ההגנה האווירית- והתרשמתי ממנו מצורה בלתי רגילה. הבאתם לרמת גן תותח נ”מ על!”

בין משתתפי הכנס: ח”כ ויו”ר ועדת הפנים יואב קיש, שר האנרגיה יובל שטייניץ, שר התחבורה ישראל כ”ץ, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ח”כ אמיר אוחנה, ח”כ יואב קיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פלנתניה. מרכז מדע חלל ותרבות | צילום רן אליהו

שלא תגידו שלא אמרנו: כ-170 אתרי טיול ייפתחו בחינם בחול המועד

תפריט נגישות