יום שלישי , אפריל 16 2024

גבעתיים: נערים י’ העפילה ללאומית

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

קבוצת נערים י’ של הפועל גבעתיים זכתה באליפות המחוז והעפילה לליגה הלאומית  גבעתיים סיימה עונה מצוינת עם 21 ניצחונות והפסד בודד תחת הדרכתו של המאמן עופר מזרחי. במשחקה האחרון לעיני בני משפחה וחברים ניצחה הקבוצה את גבעת שמואל באולם תלם. 

בתחילת המשחק התקיים טקס הצגת שחקנים והוקרן קליפ של ביצועי השחקנים על גבי המסך באולם, בסיום המשחק גזרו השחקנים את הרשתות והמשיכו את חגיגות האליפות בארוחת ערב במסעדת בלאק בר בורגר.

לכתבות נוספות:
הישגים מרשימים לנבחרת גבעתיים בהתעמלות אומנותית
חריש עמוק: קבוצות הכדורסל בגבעתיים בידיים טובות

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

לעופר מזרחי המאמן זו שנה ראשונה בפועל גבעתיים  מזרחי מאמן כדורסל משנת 1992. המאמן המאושר סיפר על ההרגשה בסיום העונה: “התחושה שלאחר שנת אליפות היא תמיד תחושה מדהימה והרגשת סיפוק מהעבודה הקשה שהילדים השקיעו במגוון רחב של אימונים, אם זה עם מאמני אתלטיקה וחדר כושר, עבודה מנטלית ואימוני כדורסל רבים”. 

מאמן הפועל גבעתיים נקב בשמו מהם של מספר שחקנים בולטים העונה: ניב דאון, עידו סין, עידו לב ארי, יוני דוידוב וציין לטובה את כל שחקני הסגל שתרמו את חלקם השנה להישג.

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

עופר מזרחי דיבר גם על הצפוי לקראת העונה הבאה: “לגבי שנה הבאה חלק מהשחקנים יעבור לשחק בנוער לאומית והחלק השני בנוער מחוזית. היעד הוא באמת שהילדים ימשיכו להתקדם ולשאוף להגיע להיות שחקני בוגרים בליגה הלאומית או בליגת העל”. 

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

המאמן המרגש הודה לעוסקים במלאכה: “נכון לומר תודה רבה למערכת אוהבת ומחבקת כל ילד בנפרד. כמובן תודות ליואב חריש, שעזר ועוזר לכל ילד ברמה האישית ולכל קבוצה באגודה, מלווה ותומך בכל בעיה, למאמן הכושר רועי, למאמן המנטלי אילן בכר ולפיזותרפיסט איתי שהיה זמין ופתר כל בעיית פציעה של כל ילד בנפרד ולצערנו היו כמה כאלה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חשד שגרפו למעלה ממיליון שקל | צילום: באדיבות משטרת ישראל

‘חשד שהנפיקו ויזות פיקטיביות לקנדה’ – נעצר תושב רמת גן בשנות ה-30 לחייו

תפריט נגישות