יום חמישי , מאי 2 2024

הקאמבק של בני גטר

הפעיל החברתי הוותיק בני גטר, שהתמודד על ראשות עיריית רמת גן, מונה ליועץ ראש העיר. בראיון ראשון לאחר בחירתו הוא מדבר על המהפכה שהוא מתכנן לגמלאים ומבקר את הקדנציה של זינגר: "הכל קפא"

בני גטר

תגידו מזל טוב לפעיל החברתי הוותיק בני גטר שמונה ליועץ בכיר של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן. ביום שלישי יובא המינוי, שייעשה בהתנדבות מלאה, לאישור מועצת העיר. הזדמנות טובה לשוחח עם האיש הצבעוני שרץ לראשות העיר עם הסלוגן הכי צבעוני במערכת הבחירות: “למי הכתר? לבני גטר”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


גטר מילא תפקידים בכירים בעירייה. הוא כיהן במשך 15 שנה בהנהלת העיריה ובמועצת העיר, רכש נסיון וידע רב. בין היתר היה יו”ר אגף הרווחה ויו”ר פרויקט שיקום השכונות. בראיון ראשון אחרי המינוי הוא נשמע נרגש לחזור לעשייה הציבורית. “ראש העירייה הציע לי להיות יועץ כללי בכיר שיכול לייעץ בכל דבר ועניין”, הוא מספר. “אני אתמקד בגמלאים, רווחה ושפ”ע. אני הולך לבדוק את הפעילות במחלקות האלה שעסקתי בהם בעבר. אני רוצה לבדוק אם הניהול שם מיטבי. אני רוצה להנגיש יותר שירותים לעירייה”.

מה היית משנה?

“כשאני הייתי באגף הרווחה קיבלו את הפונים רק ברחוב אצ”ל, פעם אחת בשבוע. אני הכנסתי עוד יום פעילות ועד היום האגף הזה בצורה הזו. בנוסף, הקמנו שלוחות של אגף הרווחה כדי שאנשים לא יצטרכו לנדוד. יש 33 אלף גמלאים ברמת גן. אני עשיתי דברים נפלאים למען הגמלאים, אבל מאז הכל קפא על שמריו”.

למה הכל קפא?

“צריך לשאול את מי שעוסק בזה. צריך לשדרג את בתי התרבות של הגמלאים, לשדרג את תכניות הבילוי שלהם. איפה אפשר לתת ארוחה מזינה פעם ביום. זו אוכלוסייה ענקית שאין לה מענה. היא יושבת היום בקופת חולים, בבנקים ובקופיקס במקום שישבו במקומות תרבות של העירייה”.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. לאה הפאנית

    על ראש מי יונח הכתר – על ראש העיר בני גטר

  2. בני תעשה לי גטרררררררר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אושרה תוכנית קו המטרו. צילום אילוסטרציה canva

בעלות של כ-150 מיליארד ₪ הממשלה אישרה את תוכנית קו מטרו M2

תפריט נגישות