יום חמישי , אפריל 18 2024

יתנדבו בתמורה: הסטודנטים בגבעתיים יזכו במלגות בסך 700 אלף שקל בשנת 2019

הסטודנטים של גבעתיים

עיריית גבעתיים ומפעל הפיס הכריזו היום כי יחלקו לסטודנטים בעיר מלגות בסך 700 אלף שקל בשנת 2019. יש לציין עיריית גבעתיים חילקה בשנת 2018 כ- 350,000 ש”ח במלגות לכ-42 סטודנטים בני העיר. מקבלי המלגות מתחייבים לתרום שעות שירות, ולגלות מעורבות חברתית בהתנדבות למען הקהילה. זו השנה השמינית שבה קיים שיתוף פעולה עם עמותת פר”ח המאפשר מתן מלגות למספר גדול  יותר של סטודנטים תושבי העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


השנה החלה לראשונה הקרן בשיתוף פעולה עם מפעל הפיס במטרה להגדיל את סכום המלגות ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, ציין כי מפעל המלגות ממשיך לגדול ולהוות עוגן לסטודנטים בני גבעתיים המעוניינים בלימודים גבוהים תוך תרומה ועזרה לקהילה.

יו”ר הקרן, חבר מועצת העיר אורי רשטיק הסביר שמדיניות הקרן היא לעודד מעורבות ומחויבות לתרומה לקהילה במהלך שנת הלימודים במתן סיוע ועזרה לילדים, נוער וקשישים בגבעתיים וכי הוא שמח לסיים קדנציה בת 10 שנים בה הוגדלו משמעותית סכומי המלגות.

מנכ”ל מפעל הפיס, עומרי לוטן  ציין כי הוא שמח להצטרף כשותף למפעל המלגות בגבעתיים וכי פרויקטים של חינוך וסיוע לסטודנטים מהווים עבורו ועבור מפעל הפיס חלק בלתי נפרד מהדרך לתרום לחברה ולקהילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות