יום רביעי , אפריל 17 2024

10,583 תלמידים פתחו את שנת הלימודים בגבעתיים

פתיחת שנת הלימודים בגבעתיים
פתיחת שנת הלימודים בגבעתיים

ביום הלימודים הראשון לשנת הלימודים תשע”ט, בוקר ה- 2 בספטמבר התעוררו עובדי עיריית גבעתיים מוקדם במיוחד והתפזרו ברחבי העיר במעברי החצייה הסמוכים למוסדות החינוך, יחד עם פקחי עירייה, אנשי שיטור עירוני, ומתנדבי המשטרה על מנת שילדי ותלמידי העיר יוכלו לחצות בבטחה ולפתוח את שנת הלימודים בשמחה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


עשרות עובדי עירייה שהתפרסו יחד עם אנשי השיטור העירוני, הפקחים ומתנדבי המשטרה במעל ל- 40 מעברי חצייה בכל רחבי מהעיר העניקו תחושת ביטחון לילדים ביומם הראשון בגני הילדים ובבתי הספר .

יש לציין כי בפתיחת שנת הלימודים אף נפתח חפ”ק מיוחד במשטרת גבעתיים החל מהשעה 7:00 בבוקר  בו נכחו מנהל אגף הביטחון, רונן אלמוג, נציגי הפיקוח, חירום וביטחון, אגף שפ”ע  ומנהל החינוך במטרה לטפל באופן מהיר ויעיל בכל בעיה שעלולה הייתה להתעורר.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

10583 ילדים בסה”כ פתחו את שנת הלימודים תשע”ט ביום א’ 2/9  במערכת החינוך העירונית בגבעתיים.

מתוכם 5,550 סה”כ ביסודיים ו- 2,600 סה”כ בתיכונים ו –  2482  תלמידים בגני הילדים.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: “יום פתיחת שנת לימודים בעיר הוא יום מרגש במיוחד עבור כולם, התלמידים, ההורים, המורים והמנהלים. לאחר שנעשו מאמצים גדולים בחופש לחדש ולשדרג את מוסדות בתי הספר והגנים, גם אנחנו בעירייה נרגשים ודרוכים לקראת השנה החדשה.  אני שמח שיום הלימודים נפתח בנעימים ללא כל תקלות, פגשתי בסיור הבוקר המסורתי שערכתי עם אנשי מנהל החינוך בכל בתי הספר, אלפי ילדים והורים מחייכים ואני מקווה שהחיוך וההנאה ימשכו גם לתוך שנת הלימודים. אני מודה לעובדי העירייה שהתנדבו לסייע בימים הראשונים וגאה ברוח ההתנדבות, המעורבות והקהיליות שהתעוררה מחדש בעיר בשנים האחרונות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות