יום חמישי , אפריל 18 2024

חדר בריחה בבית הספר!

במסגרת "יום שיא" לסיכום פרויקט לימודי בעניין מיחזור והפרדת אשפה, הפכה הכיתה של תלמידי נחשון בבית הספר "ארנון" ברמת-גן לחדר בריחה למשך מספר שעות תלמידים שהשתתפו בפעילות התבקשו לפתור חידות בנושא הפרדת פסולת בטרם הצליחו "לצאת לחופשי"

כיתה

מה זה פסולת? אילו מפגעים היא יוצרת? ומה הקשר שלנו לכל הסיפור? אלו רק חלק מהשאלות שעלו בפרויקט משותף של כיתת נחשון מבית הספר “ארנון” ומדור הפרדת אשפה באגף שפ”ע שבעיריית רמת-גן, אשר עסק בנושא מיחזור והפרדת אשפה. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


במהלך הפרויקט, שהחל בראשית שנת הלימודים, ניסו תלמידי כיתת המנהיגות נחשון להשיב על שאלות כגון: כיצד ניתן לצמצם את כמויות האשפה שאנחנו יוצרים? האם ניתן להקטין את זיהום האוויר שאנו יוצרים? וכיצד ניתן לעורר מודעות לחשובת הנושא? היום (שני, 29.1.18) התקיים “יום שיא” שמסכם את הפרויקט. לכמה שעות, כיתת נחשון כבר לא הייתה רק עוד כיתה מהמניין בבית הספר.היא הייתה חדר בריחה!

תלמידים מבית הספר, משכבות ב’-ו’, שהשתתפו בפרויקט שהכינו ילדי נחשון (משכבות ז’-ח’) הפכו לכמה שעות ל”בני משפחת זבולון” – משפחה ש”נכלאה” בביתה על ידי השכן, משום שאינה יודעת להפריד אשפה. בעזרת חידות מקוריות, מפתחות, מנעולים ורמזים למדה “המשפחה” על הפסולת שאנו מייצרים, לאיזה פח מפרידים כל מוצר ואיך ניתן להשאיר את רמת-גן נקייה יותר. בתום המשימה האחרונה, ולאחר שניקתה את כל הבית מזבל מיותר, מצאו ילדי משפחת זבולון את מפתח הבית ויצאו לחופשי.

בפעילות השתתפו סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ”ע, אביהוא בן משה; מנהלת בית הספר, אורנה בן זקן; סגנית המנהל, נילי קזז-גבאי; ומחנך הכיתה, יורם קוהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות