יום חמישי , אפריל 25 2024

הטכס המרגש של תנועת כנפיים של קרמבו

השבוע נערך טכס מרגש של תנועת הנוער כנפיים של קרמבו ברמת גן. ליעד אילני, מ"מ ראש העיר - תרומתכם הגדולה כמסגרת התנסות מהווה דוגמה ומופת

כנפיים של קרמבו רמת גן

השבוע, חגגו עשרות פעילי סניף רמת גן דרום בתנועת הנוער “כנפיים של קרמבו” (תנועת הנוער היחידה בישראל המשלבת בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים מורכבים) את טקס “מסדר הכנפיים” השישי מאז הקמת הסניף.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אירית מנדלסון, מנהלת מחלקת צעירים וסטודנטים בעיר: “אני שמחה להיות כאן בתנועת הנוער היחידה מסוגה שמשלבת פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים ולראות את הפעילות המיוחדת שקורית בתנועה”

כנהוג בתנועה, במהלך הטקס מוצמד לחולצות המדים של כל הפעילים סמל החזון של התנועה! (ע”ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה). הטקס החגיגי מציין סוף תקופה בה עברו החניכים והחונכים את מערך “מורשת” בנושא הערכים שמובילים את התנועה – אני שייך, אני יכול, אני מוביל, אני חבר, אני אוהב, אני ישראלי. הכנפיים שעל סמלי החזון שחולקו לכולם, מייצגות את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי.

את הטקס כיבדה בנוכחותה אירית מנדלסון, מנהלת מחלקת צעירים וסטודנטים, שנשאה דברים והרעיפה שבחים על חשיבות התנועה: “אני שמחה להיות כאן בתנועת הנוער היחידה מסוגה שמשלבת פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים ולראות את הפעילות המיוחדת שקורית בתנועה. הערכתנו הגדולה על עשייתכם לאורך השנה, מצפים להמשך שיתוף פעולה מבורך”.

כנפיים של קרמבו רמת גן

מסדר הכנפיים הוא אירוע משמעותי לפעילים בסניף, שעמלו רבות על מנת שהאירוע יתקיים כשורה וייחקק בזיכרונם לעד. לב בליט, 15, רכז התקשורת של הסניף מספר: “זהו המסדר הראשון שלי, גם בתור פעיל וגם בתור רכז. המסדר כבר נגמר ועוד לא עיכלתי את החוויה המדהימה שעברנו, אבל גם לעולם לא אשכח אותה. שבועות של עבודה הסתכמו ביום אחד שעבר מהר מדי. אני בטוח שאפילו בעוד חודשים ושנים כשאסתכל אל העבר, תמיד אזכור ש”מסדר כנפיים” בקרמבו הוא משמעותי עבור כל כך הרבה פעילים ומשפחותיהם, גם אם לא בחייל האוויר.”

רגע מרגש במיוחד היה כששירה אבידן, חניכה בסניף מזה שלוש שנים, פנתה בהתרגשות אל הסניף והקהל: “שמי שירה, ואני נמצאת ב’כנפיים של קרמבו’ כבר שלוש שנים. החונכת שלי היא שקד ואני אוהבת אותה מאוד. אנחנו נמצאות בקבוצת הקואלות. מאוד כיף לי בקרמבו, ובפעם הראשונה בחיי אני מרגישה שייכת. אני מרגישה שכשאני לא מגיעה לפעולה אז כולם מתגעגעים אליי, וגם אני מתגעגעת לקרמבו. אני נרגשת להיות כאן הערב ולספר לכם על החוויה שלי במקום המדהים הזה. מה הייתי עושה בלי קרמבו? אני באה לקרמבו בשביל החברים ובשביל הפעולות. אני גאה לומר שקרמבו זה הבית השני שלי. יש לי כאן המון חברים שכבר מזמן הפכו למשפחה”.

ליעד אילני, מ”מ ראש העיר אמר: “הזוכה בתור מסגרת התנסות היא ‘כנפיים של קרמבו’, שקולטת ילדים ובני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים ומאמינה בעשייה חברתית וחווייתית של ילדים ובני נוער למען עצמם ולמען אחרים. פעילותכם המשמעותית תורמת להעלאת המודעות לאוכלוסיות מיוחדות. תרומתכם הגדולה כמסגרת התנסות מהווה דוגמה ומופת.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות