יום שישי , מרץ 29 2024

ילדי שכונת קריניצי מתחדשים בסביבת לימודים מתקדמת

עיריית רמת-גן, באמצעות אגף החינוך ואגף התשתיות, עסקה לקראת פתיחת שנת הלימודים בפיתוח ושדרוג מוסדות החינוך העירוניים בהשקעה של למעלה מ-15 מיליון ש"ח. 

אשכול גנים עמית
אשכול גנים עמית

אל שורותיה של רמת-גן הצטרף בתחילת השנה אשכול גנים עמית בשכונת קריית קריניצי. לאחרונה נערך טקס חנוכה חגיגי במעמד ראש עיריית רמת-גן ובהשתתפות ילדי הגן שהביעו את שמחתם בריקודים ובשירה.
באשכול הגנים החדש נפתחו ארבע כיתות גן – שלוש כיתות רגילות וכיתה אחת לילדים על הרצף התקשורתי.

האשכול הוקם במטרה להנגיש את מערכת החינוך לגיל הרך עבור תושבי שכונת קריניצי החדשה והוא תואם את מודל החינוך הרמת-גני “הגן הזה הוא אני”. בכל הגנים במקום הושקעו משאבים רבים בתכנון המבנה, במרחבי הלמידה והחללים המשותפים, שחושפים את הילדים למגוון מיומנויות ותחומי לימוד ועניין.

אשכול גנים עמית
אשכול גנים עמית

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


מרכז מהות בבית ספר ויצמן
מרכז מהות בבית ספר ויצמן

גם תלמידי בית ספר ויצמן שבשכונת קריניצי התחדשו באגף מתקדם ובאולם ספורט חדש. האגף החדש מכיל שמונה כיתות לימוד מאובזרות ומתקדמות, עם שולחנות וכיסאות בר, מסך פלזמה, מקרן ומחשבים ניידים. כיאה למרחבי לימוד חדשניים, כל כיתה אובזרה בפינות רגיעה הכוללות כורסאות, פופים ושולחן צד. גולת הכותרת באגף החדש היא “מרכז מהו”ת”, המכיל שלל חדרים נעימים ואינטימיים המאפשרים למידה פרטנית או למידה בקבוצות.

עוד במסגרת החידושים: חדר מחשבים מושקע הכולל כ-30 מקומות ישיבה ומכיל מחשבים נייחים וניידים וחדר כנסים מרווח ובו טריבונות ומקומות ישיבה המאפשרים אכלוס של שכבה מלאה.
כחלק ממגמת אורח חיים בריא המונהגת בבתי הספר בעיר, התחדש בית ספר ויצמן גם באולם ספורט מתקדם בגודל 578 מ”ר ובו למעלה מ-250 מקומות ישיבה, מהם יוכלו ליהנות כל תלמידי בית הספר.

אולם הספורט בבית ספר ויצמן
אולם הספורט בבית ספר ויצמן

בטקס החניכה הרשמי שהתקיים לאחרונה נכח ראש עיריית רמת-גן, שנהנה ממשחק ראווה בכדורסל בין תלמידי ותלמידות כיתות ו’-ח’.

ראש עיריית רמת-גן: “אני מאמין שכאשר נותנים לילדים את התנאים הטובים ביותר ללמידה, הם מגיעים להישגים נפלאים. אין לי ספק כי החידושים האחרונים וצוותי ההוראה המקצועיים יאפשרו לתלמידים לצעוד במסלול ההצלחה ולדרג את החינוך ברמת-גן בראש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות