שבת , אפריל 20 2024

לידיעת ההורים ברמת גן: גני הילדים בדרך להשבתה

הסתדרות המורים הודיעה על הכוונה לפתוח בסכסוך עבודה אם עד יום חמישי הבא עיריית רמת גן לא תסדיר את תקציב הגנים. גננת בעיר: "אנחנו בקושי גומרות את החודש ועדיין מטילים עלינו כל מיני גזירות. נמאס לנו"

מצוקת גני הילדים ברמת גן נמשכת, צילום אילוסטרציה
הסתדרות המורים מאיימת בשביתה

עשרות גנים ברמת גן בדרך להשבתה. הסיבה: בעיריית רמת גן טרם הסדירו את נושא ניהול תקציב הגנים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בעיר נאלצות הגננות לנהל את תקציב הגן מחשבונן הפרטי וזאת בניגוד להוראת החוק. על פי חוק יש להפקיד את הכספים בחשבון בנק נפרד על שם המוסד שהגננת היא מורשת חתימה בו. אולם בפועל הרשות לא פותחת חשבונות כאלה והגננות נאלצות להפקיד את הכספים לחשבונן הפרטי.

זו הסיבה שבהסתדרות המורים החליטו להחריף את הטון ולאיים בשביתה.

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד: “העירייה אינה פותחת עבור גני הילדים בעיר חשבונות תאגיד כמתבקש על פי הוראות תקנות לימוד חובה (יעוד כספי תשלומים) תשס”ד-2004. לא זו בלבד, אלא שהגננות אף נדרשות לפתוח חשבון בנק פרטי על שמן, אליו מופקדים כספי הגן. זהו מצב בלתי נסבל, שמנוגד לחוק ועלול אף לפגוע בגננות, לרבות מול רשויות מס הכנסה”.

גננת בעיר אומרת בשיחה עם רמת גן ניוז: “אנחנו בקושי גומרות את החודש ועדיין מטילים עלינו כל מיני גזירות. נמאס לנו. אם לא יעשו לנו סדר בבלגן – הרבה מאוד גננות יפרשו מהמקצוע ולא יגיעו במקומן גננות כי אין הרבה קופצות על התחום הזה”.

מהסתדרות המורים נמסר: “אם עד ה-13.6 עיריית רמת גן לא תגיב נכריז על סכסוך עבודה. מכתב התרעה נשלחו ב-30.5. משרד החינוך במחוזות השונים נמנע מלנקוט עמדה ולא פועל כמתחייב לאכיפת העיריות בהתאם להוראות החוק”.

פנינו למחזיק תיק הכספים, אלי מוסרי, אולם הוא סירב להגיב.

שביתה בגני הילדים ברמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. בראש ובראשונה צריך לחייב גננות לנהל את הגן בצורה מסודרת, יש גננות שלא מאפשרות בחירת ועד הורים, מנהלות קשרים חברתיים עם חלק מההורים וגורמות לאפליה בין ילדים והורים, חלקן לא ראויות להיות גננות, או שחסר להן הניסיון הנדרש לנהל גן כמו שצריך.המפקחת מטעם משרד החינוך ברמת גן מעדיפה שיהיה שקט ולא לפעול לטובת ילדים וכלל ההורים ומשאירות בתפקידן גננות לא מתאימות, אז בראש ובראשונה לבדוק מי הגננות ברמת גן ולבדוק לעומק גננות שהתקבלו עליהן תלונות. לגבי השביתה, עם סיום השנה כשכל ההורים כבר שילמו לגננות את כסף לבוא ולהשבית גנים על גב הילדים וההורים זאת פגיעה בלתי מוצדקת, הגננות יכלו להודיע בתחילת השנה שהם מסרבות לנהל את הכספים בחשבונן הפרטי, יכלו לתת להורים לבחור ועד כחוק ולהטיל על הועד וההורים לנהל את הכספים, ברגע שהסכימו למצב הזה שהכספים בחשבון שלהם שלא יטילו פצצה על ההורים בסוף השנה בכוונה כדי ללחוץ על ההורים ולפגוע בהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות