יום שלישי , אפריל 16 2024

החיילים המצטיינים של רמת גן

ביום העצמאות, התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם סגן עידו אסף, רב"ט ישראל זיסקינד, רב"ט א', סגן גל כהן

חיילים בצה"ל
צילום - דובר צהל

הם שומרים עלינו בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה, מתוך כל חיילי צה”ל, נמצאו מספר מצומצמם של מצטיינים אשר קיבלו תעודות הערכה ממפקדי החטיבות והאוגדות אליהם הם שייכים

סגן עידו אסף, מ”מ צלפים בחטיבת הנח”ל, מתגורר ברמת אפעל

עידו אסף
עידו אסף

סגן עידו אסף, בן 21 מרמת אפעל, למד בתיכון בליך שם הרחיב פיזיקה, מחשבים ומתמטיקה, וכיום משרת כמ”מ צלפים בחטיבת הנח”ל.

עידו התעניין בשירות קרבי כי רצה להרגיש שעשה משהו משמעותי בשירות, הוא שמע על חטיבת הנח”ל ורצה להגיע לחטיבה, אחרי שעבר את קורס הקצינים שירת שמ”מ בבא”ח נח”ל כשמונה חודשים, “צברתי ידע וניסיון והייתה לי הרבה מוטיבציה לתפקיד”, אומר.

לפני כחודשיים לקח עידו יוזמה ולקח את החיילים שלו לבית החולים תל השומר למחלקת שיקום להתנדבות, “היינו שם במשך שעתיים שלוש, הסתובבנו בין המטופלים ושוחחנו איתם, חלקם היו ניצולי שואה ואנשים בגילאי 80-90, החיילים העידו כי זו הייתה חוויה משמעותית שעזרה להם להיכנס לפרופורציות”.

על תפקודו יוצא הדופן ומקצועיותו קיבל עידו הצטיינות ממפקד חטיבת הנח”ל, כשנשאל מדוע לדעתו קיבל את ההצטיינות סיפר: “כשנכנסתי למחלקה התחלתי בהובלת שינוי יחד עם המפקדים ששירתו תחתיי, אני חושב שקיבלתי את ההצטיינות בגלל השינוי שהמחלקה עברה”.

 רב”ט ישראל זיסקינד, בן 27, גר ברמת גן, נשוי ואב לילדה קטנה.

ישראל זיסקינד
ישראל זיסקינד

ישראל משרת במדור מדיניות ופרט במנהלת החרדים הצבאית. לאחר גיל 24 קיבל פטור משירות צבאי, אך בגיל 26 החליט להתגייס כדי לקבל את הזכות לשרת את המדינה ולחוות את החוויה הצבאית.

“אני הראשון מבני משפחתי שמתגייס לצה”ל (משפחה בעלת 10 ילדים), צה”ל זה תחום שאינו מוכר במקום בו הוא גדלתי.” ישראל מספר על התפקיד: “בתפקידי אני מסייע לחיילים חרדים בענייני מדיניות, מהווה מוקד ידע ועוד. השירות הצבאי העשיר את הידע שלי על התרבות הישראלית, וזכיתי להכיר אותה על כללה, הדבר האהוב עליי בתפקיד הוא הסיוע לחיילים החרדים, כמי שמגיע מהמקום שלהם, להבין אותם ולעזור להם בקיום אורח חייהם לצד שירותם הצבאי.”

כששמע על ההצטיינות, ישראל אמר כי “קיבלתי את ההצטיינות מאחר ואני במדור זה זמן רב, עוד מתקופת הקמתו עד להתפתחות וההרחבה שלו היום, אני דואג להביא את הניסיון לתפקיד. אני מאמין שמצוינות היא גישה וחלק מהאופי, להיות מצטיין זה בכל דבר בחיים, לתת את המאה אחוז שלך בכל דבר שאתה עושה אותו.”

רב”ט א’, חוקר במצו”ב בחטיבת ההגנה בסייבר תושב רמת גן

רבט א חוקר במצוב
רבט א חוקר במצוב

רב”ט א’ ,המשרת במצו”ב באגף התקשוב וההגנה בסייבר, יזכה בתואר מצטיין ר’ האגף, אלוף ליאור כרמלי ביחד עם חיילים ומפקדים מצטיינים נוספים באגף. יחידת מצו”ב (מרכז צופן וביטחון) היא אחת ממחלקות חטיבת ההגנה בסייבר האמונה על פיתוח יכולות הצפנה לכל גופי הביטחון במדינת ישראל.

המשרתים במצו”ב מאותרים באופן ייחודי והמאפיין המרכזי של כולם הינו יכולת חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות לאבטחת עולם התקשורת, הטכנולוגיה וה-IT. רב”ט א’, תושב העיר רמת גן, אותר למצו”ב טרם גיוסו וכל שירותו עד כה משרת ביחידה הייחודית. א’ מספר כי “השירות שלי משמעותי מאוד, מספק ומאתגר ואני מרגיש משמעותי מאוד ביחידה”.

קבלת אות הצטיינות לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל במעמד ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר מביאה לידי ביטוי את ההוקרה הרבה, התודה והערכה אשר רוכשים לא’ המהווה דוגמה ומופת לכלל משרתי האגף.

סגן גל כהן ראש צוות פיתוח במחלקת שחר תושבת רמת גן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


גל

סגן גל כהן,  תושבת רמת גן, המשרתת כראש צוות פיתוח במדור מערכות חוק ומשפט במחלקת שחר באגף התקשוב וההגנה בסייבר, תזכה בתואר מצטיינת מ’ לוט”ם ביחד עם חיילים ומפקדים מצטיינים נוספים באגף. גל התחילה קורס תכנות קדם צבאי בספטמבר 2013 שלאחריו שובצה במחלקת שחר במדור מערכות חוק ומשפט האחראים על המערכות המשפטיות הצבאיות.

במחלקת שחר הוקמה בשנת 2015 מתוך חזון להבאת מהפכה טכנולוגית תקשובית בעולם מערכות המידע תומכות הלחימה בהן משתמש הצבא בשגרה ובחירום. מטרת המחלקה היא ליצור שפה משותפת בין כלל הגופים בצבא כדי לפתח את כלל המערכות הניהוליות והתומכות לחימה בהן משתמש צה”ל בשגרה ובחירום. אם עד היום כל זרוע פיתחה לעצמה את מערכות ה-ERP שלה, המנהלת מתחילה תהליך אינטגרטיבי רב זרועי לפיתוח והסדרת המערכות בעולמות כוח האדם, הלוגיסטיקה, החימוש, התקציב ועוד לכלל זרועות צה”ל, על מנת ליצור תמונת מצב כוללת. “הגעתי למחלקת שחר אחרי הקורס ואהבתי מאוד את תחום העיסוק שלנו ולכן, כשיצאתי לקורס קצינים רציתי לחזור לצוות שלי ולהיות ראש צוות במדור. שמחתי מאוד כשגיליתי שאני מצטיינת, זה נחמד לדעת שמעריכים את העבודה שלי”.

במהלך שירותה הראתה גל תכונות יוצאות דופן של מצוינות וביניהן חריצות, מקצועיות ואחריות. קבלת אות הצטיינות לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל במעמד מפקד לוט”ם, תא”ל רמי מלאכי מביאה לידי ביטוי את ההוקרה הרבה, התודה והערכה אשר רוכשים לגל המהווה דוגמה ומופת לכלל משרתי האגף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות