יום חמישי , אפריל 25 2024

מקל מטאטא, נסיון דקירה ושטפי דם – תושב רמת גן מואשם בהתעללות חמורה באשתו

מקרה חמור של אלימות כלפי בת זוג נחשף אתמול בבית משפט המחוזי בתל אביב עם הגשת כתב אישום נגד תושב רמת גן (36) שבין היתר תקף את אשתו במקל מטאטא, זרק לעברה טלפון נייד ששבר לה את הלסת ולפני כשבועיים בין היתר ניסה לדקור את אשתו באמצעות סכין מטבח.

עצור. צילום: PIXABAY
עצור. צילום: PIXABAY

בחודש שעבר ציינו את יום המאבק באלימות נגד נשים. נשים רבות מחו עקב הנתונים המדאיגים מהם עולה כי בשנת 2018 נרצחו בישראל 21 נשים (!)


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ללא התערבות המשטרה, גם המקרה הבא, שהתרחש בדירה נורמטיבית ברמת גן – יכל להסתיים אחרת.

בשבוע שעבר נחשף מקרה חמור של אלימות בתוך המשפחה. מהחקירה עולה כי תושב רמת גן בשנות השלושים לחייו תקף את אשתו בשיטתיות במשך זמן רב. לפי כתב האישום, היה תוקף אותה באמצעות כלים שונים כמו טלפון נייד שזרק לעברה, תקיפה באמצעות מקל מטאטא ואף ניסיון דקירה באמצעות סכין מטבח שהייתה ברשותם של בני הזוג.

משטרה
צילום ארכיון

 

יתר על כך, המתלוננת הצליחה להינצל ממנו רק לאחר שנאלצה להתגונן עם כריות שהיו בסלון. ובעקבות כך נגרמו לה חתכים ושריטות באיזור הצוואר והחזה.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו”ד רוני מודריק מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי בני הזוג מתגוררים בדירה ברמת גן ולהם שני ילדים קטינים.

במהלך החודשים האחרונים, במספר תקריות שונות, תקף הנאשם את אשתו בדירתם ברמת גן.

באחת מהתקריות שהתרחשה באמצע חודש מאי במהלך ויכוח שהתגלע בין בני הזוג, איים הבעל להכות אותה ולהרוג אותה. בכתב האישום נטען כי האישה החלה לנוס על נפשה בעוד הבעל רודף אחריה, כתוצאה ממנוסתה היא מעדה ושברה את רגלה הימנית.

בכתב האישום נטען כי בחודש ספטמבר הכה הבעל את אשתו באמצעות מקל של מטאטא, ברגילה ובירכיה וגרם לה לשטפי דם תת עוריים. בנוסף, בחודש אוקטובר במהלך ויכוח ביניהם זרק הבעל טלפון נייד בחוזקה שפגע בפניה של האישה וגרם לה לשבר בלסת.

כתב האישום מייחס לבעל עבירות של חבלה בכוננה מחמירה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפת בת זוג ואיומים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות