יום שלישי , אפריל 16 2024

רמת גן: כתב האישום נחשף – כך התעללו הגננות בילדים הקטנים

גן הקטנטנים של יעל: שתי גננות ושתי סייעות מואשמות בתקיפת הקטינים

"הקטנטנים של יעל", צילום: באדיבות ההורים
"הקטנטנים של יעל", צילום: באדיבות ההורים

גננת ושתי הסייעות הואשמו בעבירה תקיפה על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש. הן מואשמות ב- 46 אירועים של מכות, דחיפות, משיכות, הטחות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מכתב האישום עולה כי גן הילדים “הקטנטנים של יעל”, ברחוב ברמת גן הינו פעוטון פרטי המיועד לפעוטות בגילאים חמישה חודשים ועד גיל שלוש. הגן נחלק לשתי קבוצות גיל: קבוצת התינוקות בטווח גילאים בין כ-

לפי כתב האישום, הייתה סבתו הבעלים ומנהלת הגן. במסגרת תפקידה, הייתה אמונה על הניהול המקצועי והמנהלי של הגן, ובין היתר, על ניהולו השוטף של הגן, על הקשר עם הורי הפעוטות והתינוקות, ועל פיקוח על תפקודם של העובדים בגן. כן, שימשה סבתו בעצמה כגננת בגן.

סיגל אלקיים וייס העוסקה כגננת בגן ואילו אולגה מירושקין וקרן קריף הועסקו כסייעות. מתוקף תפקידן, ומפאת גילם של הפעוטות והתינוקות בגן, היו הנאשמות אחראיות על הפעוטות .


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


התעללות בגן ברמת גן

בכתב האישום נטען כי בהזדמנויות רבות, תקפו הנאשמות מירושקין קריף ווייס את הפעוטות והתינוקות, בדרכים שונות, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, הטחות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות.

לפי כתב האישום, בנוסף למתואר , בחלק מהמקרים שיתוארו, נכחו חלק מהנאשמות בגן והיו עדות למעשי התקיפה של הנאשמות האחרות כשהן לא מנעו את הפגיעה בשלומם ובבריאותם של התינוקות והפעוטות, לא דיווחו על כך לגורמים הממונים ולא מילאו את חובתן כאחראיות, מתוקף תפקידן.

בסך הכל מונה כתב האישום 46 אירועים שבהם נצפו הגננות כשהן מכות את הקטינים. 31 אירועים מיוחסים לאלקיים וייס 11 אירועים למירושקין וחמישה סעיפים נגד קריף.

בשניים מהסעיפים שהוגש נגד אלקיים נכתב כי ב- 22.5.18 בשעה 9:17 תקפה הנאשמת אלקיים וייס את א.א בן שנתיים, בכך שמשכה אותו בכוח, הרימה אותו באוויר תוך שאחזה בו ביד אחת, הטיחה אותו בגסות על כיסא, וטלטלה את ראשו בחוזקה.

באותו יום בשעה 14:40 או בסמוך לכך, בזמן השכמת הפעוטות, היא תקפה את ב.ב. יליד 2015… בכך שמשכה מתחתיו מזרן עליו ישן, וגרמה לו ליפול על הרצפה ולהתעורר מכך. בהמשך, הורידה וייס את מכנסיו ותחתוניו של ב.ב. ומשכה אותו בידיו בחוזקה בעוד שמכנסיו ותחתוניו מופשלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. אוי ואיבוי פשוט עושה לי החילות וחשק לבכות.. שייכנבו לכלא החיות האלה.

  2. יש לי בחילה, הן חולות נפש וצריכות להיות מורחקות לנצח מתחום החינוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות