יום שישי , מרץ 29 2024

תודה מאמא: בצופים הנציחו את החניך שנהרג בצוק איתן

אחרי שנכחה בחנוכת מבנה צופי אפעל שנקרא על שמו של בנה, דניאל פומרנץ ז"ל, חניך השבט שנהרג בעת פעילות מבצעית, שלחה אמו מכתב לראש העירייה

זוכרים את דניאל פומרנץ ז''ל, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
זוכרים את דניאל פומרנץ ז''ל, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

לאחרונה הגיע אל שולחנו של ראש עיריית רמת-גן מכתב מרגש במיוחד מבני משפחתו של דניאל. במכתב הודתה המשפחה על יוזמתו של ראש העיר להוקיר ולהנציח את דמותו של דניאל במבנה שבט הצופים. ורדה פומרנץ, אמו של דניאל, כתבה: “חובה גדולה ונעימה היא לי, להודות לך, בשמי ובשם משפחתי, על שפעלת בנחישות כדי להוקיר ולכבד את זכרו של צעיר בנינו דניאל, לוחם ומפקד בגולני שנפל ב’צוק איתן’, ועל שגרמת בכח אמונתך והשפעתך לכך, שבניין השבט ייקרא על שמו”. עוד היא הוסיפה: “אני חבה לכולכם תודה ענקית וגדולה על ההחלטה להנציח את דניאל ועל שבעשייתכם זו, סייעתם לחקוק את שמו, לא רק על ליבם של תושבי העיר, אלא גם על מבנה שבט הצופים בו גדל”.

לכתבות נוספות:
פגע וברח: בן 45 תקף פקח של עיריית רמת גן ונעצר
כך תתנהגו בהתאם: על היערכות הקיץ של המשטרה ברמת גן

ורדה פומרנץ בטקס החניכה
ורדה פומרנץ בטקס החניכה, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

לדברי ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר: “דניאל פומרנץ ז”ל השאיר אחריו מורשת ערכית וזה אך טבעי שהשבט בו התחנך יהיה קרוי על שמו, למען יזכיר לחניכים את דרכו הייחודית ומעוררת ההשראה. דמותו של דניאל, שהלך לעולמו בדמי ימיו, חקוקה בליבנו לעולמי עד ומעתה גם מונצחת במבנה שבט הצופים שכה אהב. ורדה ואבי היקרים והאחים אלעד, ליאור ונמרוד, אנו מבטיחים לחבק אתכם ולהיות לצדכם בכל עת”.

שבט צופי אפעל עש דניאל פומרנץ ז''ל, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן
שבט צופי אפעל עש דניאל פומרנץ ז”ל, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

דניאל פומרנץ ז”ל היה תושב העיר. הוא למד בבית ספר התיכון “בליך”. היה חניך שכבת משגב בשבט צופי אפעל ואחראי על המורל השבטי. את שירותו הצבאי העביר בגדוד 13 של גולני. ביום כ”ב בתמוז תשע”ד, 20.7.2014, נהרג במבצע צוק איתן יחד עם ששה מחבריו בתקרית הנגמ”ש בסג’עייה. בן 21 במותו. הותיר אחריו זוג הורים ושלושה אחים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות