יום שישי , אפריל 26 2024

בילוי טכנולוגי במרחב הציבורי: במתחם הבורסה נהנו מהסרט בעזרת הסלולר

עשרות מבקרים הגיעו אמש לגינת בגין וצפו בסרטים תחת כיפת השמיים בטכנולוגיה מהפכנית. נועם חי, מנהל מכירות ופיתוח עסקי בחברת Muvix מסביר על הפטנט

הקרנת סרט במתחם הבורסה, צילום: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

הבורסה ממשיכה לקדם עסקים ולחדש עבור מבקרי המתחם. בשבועיים האחרונים, בימי שני בשעה 20:00 בערב, עשרות מבקרים הגיעו לגינת בגין במתחם הבורסה וצפו בסרטים תחת כיפת השמיים, ללא תשלום ובאווירה ייחודית וקיצית. זאת הודות לשת”פ עם חברת הסטרטאפ Muvix, המציעה טכנולוגיה מהפכנית לצפייה חברתית ומשודרגת. ביום שני האחרון, ה-11.6.18, הוקרנו הסרטים “למה דווקא הוא?” ו”המרגל סנודן”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

איך זה עבד? מבקרי המתחם הורידו את אפליקציית Muvix למכשיר הנייד איתו הגיעו להקרנה והצטיידו בסמארטפון טעון ובאוזניות. הטכנולוגיה והשימוש באפליקציה ובאוזניות אפשרה הקרנה של שני סרטים במקביל וללא הפרעה אחד לשני. כמו כן, באמצעות האפליקציה היה ניתן להזמין אוכל ושתייה במחיר מוזל לשדרוג חווית הצפייה.

העתיד כבר כאן, צילומים באדיבות דוברות עיריית רמת גן
העתיד כבר כאן, צילומים באדיבות דוברות עיריית רמת גן

לדברי אמנון בוץ, סמנכ”ל עיריית רמת-גן: “פעילות הקרנת הסרטים הינה נדבך נוסף מפעילות נרחבת לקידום מתחם הבורסה, לעידוד העסקים במקום ולטובת הרחבת הפעילות העירונית למען הציבור ולמען תושבי העיר רמת-גן. לאור הצלחת האירוע והיענות האזרחים, נבחן בעתיד את המשך שיתוף הפעולה עם חברת Muvix”.

לדברי נועם חי, מנהל מכירות ופיתוח עסקי בחברת Muvix: “אנו שמחים על השת״פ עם עיריית רמת-גן, שבחרה להיות בין הערים המתקדמות לחוויית הבילוי במרחב הציבורי עם הטכנולוגיה של Muvix. בזכות טכנולוגיה מעוגנת פטנט הפורצת דרך לצריכת תוכן במרחב הציבורי, מתאפשרת לראשונה בעולם חווית סרטים ותוכן חכמה וחברתית, בחוויית סאונד המשודרת ישירות לכל צופה וצופה, תוך שמירה על האיזון הטבעי של הפסקול העירוני”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות