יום חמישי , אפריל 18 2024

“בייבי של בוקר” בגבעתיים

החלה פעילות ייחודית לתינוקות ופעוטות במרכז קהילתי בית ראשונים בגבעתיים

"ביבי של בוקר"
"ביבי של בוקר"

במרכז הקהילתי בית ראשונים בגבעתיים החלה לפעול פעילות “ביבי של בוקר” . הפעילות כוללת פעילות מוסיקלית ייחודית לתינוקות ופעוטות בשילוב שירים ותנועה וצפויה להתקיים אחת לשבועיים.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


מעתה בכל המרכזים הקהילתיים בעיר גבעתיים ניתנת פעילות לפעוטות גם בשעות הבוקר מעבר לפעילות הנערכת בשעות אחר הצהריים לאורך כל השנה. המרכזים הקהילתיים בגבעתיים מציעים מגוון רחב של פעילויות לילדים, בגילאי 4-0 , אלו חשובים להתפתחות הילד וכן ליצירת מרחב קבוצתי קהילתי לאימהות ואבות לפעוטות אליו הם יכולים להגיע, לשאול שאלות, ללמוד דברים חדשים ולשתף בחוויות.

מחקרים רבים מראים כי שנות ההתפתחות הראשונות של הילד משמעותיות יותר מכל תקופה בחייו. הילדים מתפתחים פיזית, מוטורית, קוגניטיבית, רגשית ועוד. בתקופה זו חשוב לתת לילד את המענה לצרכי ההתפתחות, אך חשוב לזכור גם את ההורה אשר חווה דברים חדשים ומיוחדים שלא חווה בעבר וצריך מקום לשתף, ללמוד ולהביא את הדברים לידי ביטוי. עמותת קהילתיים פועלת בנושא במסגרת המרכזים הקהילתיים ומציעה מגוון תכניות להורים וילדים עד גיל שלוש הנותנים מענה חינוכי אך גם קהילתי.

“בשנים האחרונות הולכת וגדלה בגבעתיים קהילת ההורים הצעירים לפעוטות, קהילה אשר אנו מחויבים לתת לה מענה, גם לפעוטות וגם להורים. במסגרת זו אנו מרחיבים כל העת את הפעילות ואת פרישתה בעיר ושמחים מאוד לראות את הקבוצות המתהוות במסגרת פעילות זו. אני מזמין את ההורים לשתף את מנהלי המרכזים הקהילתיים בצרכים העולים אצלם שטרם ניתן להם מענה ונעשה ככל הניתן להשלים את הפערים ככל שיעלו”, כך אמר שרון אבן טוב, מנכ”ל קהילתיים.

 הפעילויות המתקיימות :

מרכז קהילתי שדה בוקר, רח’ שדה בוקר 10

  • גן עם אמאבא – פעילות בוקר מונחית להורים וילדים שעדיין לא נמצאים במסגרת. בפעילות נכנסים לאט-לאט לסדר היום של הגן במפגשי בוקר הכוללים משחקים, ג’ימבורי, יצירה והפעלות. מתקיים בימי שלישי לגילאי זחילה ועד שנה ושלושה בין השעות 12:00-9:00, מתקיים בימי רביעי לגילאי שנה ושלושה ועד שנתיים וחצי בין השעות 12:00-09:00.
  • ‘בוקר זורם’ – מרחב פתוח להורים וילדים באווירה נעימה הכוללת : ג’ימבורי, משחקים, מוסיקה, ספרים, פאזלים וקפה ומאפה. מתקיים בכל יום חמישי בין השעות 12:00-09:00.
  • חוג תיאטרון סיפור – המחזת סיפורים מהאגדות בשילוב מוסיקה, תלבושות ומגוון אביזרים

ימי חמישי בין השעות 18:00-17:00 גילאי 4.5-3

מרכז קהילתי שז”ר, רח’ יבניאלי 30

  • מתחם ג’ימבורי לפעוטות עם בריכת כדורים ומגוון מתנפחים. מתקיים בימי חמישי לגילאי 3-0 בין השעות 18:30-16:30.
  • בוקר בכיף מפגש חברתי להורים ותינוקות עם מגוון פעילויות : ג’ימבורי , יצירה ומשחקים

בימי ראשון ורביעי בין השעות 11:00-13:00, 10 ₪ לילד/ה ומלווה

מרכז קהילתי בית ראשונים, רח’ גורדון 24

  • התעמלות להורים וילדים – חוויית ההפעלה בתנועה דרך משחק, כיף וליווי מוזיקלי. מתקיים בימי חמישי  17:30-16:45בין השעות וגם בימי שני בין השעות: 17:45-16:45
  • פעילות “בייבי של בוקר” – פעילות מוסיקלית ייחודית לתינוקות ופעוטות בשילוב שירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות