יום שלישי , אפריל 16 2024

“הומופוב לא ראוי להיות שר חינוך”

ניר קורן, חבר מועצת העיר גבעתיים, דורש מחברי הבית היהודי להתנער מהאמירות השנויות במחלוקת של שר החינוך ומהעירייה "להפסיק להפגיש את ילדי העיר עם רבני 'חותם' ההומופובים". בשבע בערב תערך הפגנת מחאה בנושא בקריית הממשלה

ניר קורן במצעד הגאווה
ניר קורן במצעד הגאווה
היום בשבע בערב תערך בקריית הממשלה הפגנת מחאה נגד שר החינוך, הרב רפי פרץ, שאמר כי “אפשר לבצע טיפולי המרה” בהומואים ולסביות והוסיף כי הוא אף “עשה זאת בעבר”. בין המשתתפים בהפגנה יהיה גם חבר מועצת העיר גבעתיים ניר קורן, פעיל בולט בקהילה הגאה בעיר. “אלף שרי חינוך חשוכים לא יצליחו להמיר אותי”, אומר קורן, חבר סיעת “מרצ גבעתיים חופשית”. “למרות טיפולי ההמרה – בעוד חודש אנחנו עדיין נהיה להט”בים, אבל צריך לדאוג שרפי פרץ כבר לא יהיה שר החינוך. הומופוב לא ראוי להיות שר חינוך”.

כרזת הפגנה נגד רפי פרץ


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כרזת הפגנה נגד רפי פרץ

לדבריו, “זו מחאה פוליטית נגד שר החינוך החשוך, נגד ממשלת הימין שמוכנה להכיל את החושך הזה ונגד ראש הממשלה שמינה אותו”.

במישור המקומי אומר קורן כי הוא מצפה מחבר מפלגתו של פרץ, יעקב שטרן (“הבית שלנו בגבעתיים”), להתנער מאמירותיו או להתפטר מהקואליציה של גבעתיים. אם לא יעשה זאת, קורן דורש מראש העירייה, רן קוניק, לפטרו לאלתר ולהעביר מסר שאמירות כאלה לא ראויות. “אנחנו מצפים שעיריית גבעתיים תפסיק לאפשר לעמותות שאלה הדעות שלהן להיכנס לחינוך הממלכתי, ובעיקר – שהעירייה עצמה לא תיקח ילדים לפגוש את רבני ‘חותם’ ההומופובים כדי ללמד מורשת ישראל או לחגוג בת/בר מצווה”.

בנוסף, קורן קורא להורים להשבית את הלימודים בעיר ב-1 בספטמבר אם שר החינוך לא יפוטר או יתפטר עד אז.

מסיבת גאווה בגבעתיים

מסיבת גאווה בגבעתיים

גם סגנית ראש עיריית גבעתיים, אור-לי ניב, בעצמה חברה בולטת בקהילה הגאה, מביעה זעזוע עמוק מאמירותיו של פרץ. “רק אתמול סיימנו את שבוע הגאווה של גבעתיים בתחושה שהתקדמנו, שעשינו דרך, שיש עוד המון מה לעשות אבל מתקדמים. ואז באה האמירה האומללה של שר החינוך”, היא אומרת. “טיפול המרה שווה מחיקת זהות! הוא גורם לנזק רגשי בלתי הפיך למי שעובר אותו. מה מבקש הנוער הלהט״ב? שיאהבו אותו כמות שהוא, שיקבלו אותו, ויכילו אותו. שר החינוך, שאמור להנחות את אנשי החינוך לאהוב את הנוער, לקבל אותו ולתמוך בו, מצדד בטיפולי המרה?! רוב אנשי הטיפול בעולם מגנים את טיפולי ההמרה, יש מדינות בהן טיפולי ההמרה הם מחוץ לחוק.
נוער להט״ב צריך תמיכה ואהבה, נוער שמתמודד עם לבטים באשר לזהות המינית והמגדר זקוק לליווי רגשי ולא לטיפול המלמד אותו להדחיק את המשיכה המינית ולהתבייש בה. לתמוך בטיפולי המרה זו סכנה לציבור”.

אור לי ניב
אור לי ניב

לדבריה, שר החינוך ראוי שיחזור בו מדבריו, יתנצל ויפעל להשקיע בנוער הלהט״ב ובצרכיו האמיתיים, להנחות על עיסוק חובה במערכת החינוך בנושא סובלנות, שיוויון, מגדר וזהות מינית.

יעקב שטרן, חבר “הבית שלנו בגבעתיים”, מסר: “אין תגובה”.

תגובות העירייה ומשרד החינוך עדיין לא התקבלו במערכת “רמת גן גבעתיים ניוז”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. כבוד לניר קורן ולמרצ חופשית בגבעתיים שלא מוכנים לשתוק מול שיתוף הפעולה של קוניק עם הקיצוניים בעיר ובמדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות