יום שישי , מרץ 29 2024

הישגים מרשימים לנבחרת גבעתיים בהתעמלות אומנותית

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
ילנה שפירא, מאמנת מוסמכת בהתעמלות אומנותית, היא האחראית על הענף בגבעתיים. שפירא עלתה ארצה בשנת 1991 מרוסיה, מגיל 10 החלה להתאמן בתחום והייתה בנבחרת הרוסית כ-6 שנים. אחרי שנפצעה במדיה בגיל 17 עברה לאימון בתום תהליך ההחלמה. בגבעתיים היא נמצאת מאז 1992 ובחלוף 3 שנים החלה לעבוד כמאמנת ראשית בעיר.  
כמאמנת, ילנה משגיחה על כל בנות הנבחרת מגילאי 9 עד גיל צבא (כולל מספר חניכות אחרי גיל צבא) וכן על החוגים, בהן 15 קבוצות מגילאי 4 עד כיתות ג’ ו-ד’ המתאמנות באולם הספורט בבית ספר ‘אלון’ בעיר. נבחרת ההתעמלות האמנותית של העמותה לקידום הספורט בגבעתיים משתתפת בתחרויות הרשמיות של איגוד ההתעמלות האומנותית בישראל, ביניהן ליגות ב’, א’ והליגה התחרותית.

השנה נערכה רק אליפות אחת בליגה א’, בה זכתה הנבחרת ב-28 מדליות זהב, כסף וארד כולל הצלחה בתרגילים האישיים. התחרות הקבוצתית תיערך בחודש יולי. בשנה שעברה זכתה הנבחרת המקומית במדליית כסף בתרגילים הקבוצתיים בדרגת ג’וניור. בעבר חלק מהבנות השתייכו לנבחרת ישראל ואף השתתפו באליפות אירופה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“החלום שלנו הוא לקדם מתעמלות שלנו לנבחרת ישראל, הישג לא פשוט כלל מאחר והענף בארץ מתפתח משנה לשנה, כשהנבחרת שלנו מדורגת בין 5 הראשונות בעולם”, סיפרה ילנה.

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

מתעמלת בולטת בגבעתיים היא לדריה גרויסמן בת ה-15, שנכנסה לנבחרת אתנה פרויקט הנשים בישראל, מתוך תקווה שתמשיך במגמת ההתקדמות. גרויסמן צפויה ליטול חלק באליפות ישראל שתתקיים בחודש יולי. ברמה הקבוצתית, הנבחרת של גבעתיים השתתפה בתחרות בינלאומית בטורינו, איטליה וגרפה מספר לא מבוטל של גביעים ומדליות. בכל שנה משתתפות המתעמלות בין 2 ל-3 תחרויות בחו”ל. “צ’ופר גדול לבנות לצאת לתחרויות בחוץ לארץ ולייצג בכבוד את האגודה”, ציינה ילנה שפירא.
“העמותה  גייסה אותי לעזור, כי מספר הבנות בחוגים ירד. באוקטובר גילינו שיש קצת יותר מ-40 בנות במקום 150. תפקידי להשגיח גם על החוגים וגם על הנבחרת. ככה הכי טוב לעמותה לדעתי”, הוסיפה המאמנת. יחד עם ילנה שש מורות ומדריכות לבלט. “כבכל שנה, עובדים קשה להביא את הבנות. כאמור, האליפות הקבוצתית בפתח, כשהמטרה לזכות במקומות הראשונים. יהיה מאוד קשה, אבל נעשה הכל להגיע לזה. מקווים לחשיפה מרובה בתקשורת ועל ידי כך להגיע להורים ובנות נוספות כישרוניות. יש לנו ענף יפה”, סיכמה שפירא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות