יום חמישי , מרץ 28 2024

השמים אינם הגבול – אובחנה כדיסלקטית וסיימה תואר בהצטיינות

יסמין פרחי, תושבת גבעתיים, אובחנה בילדות כדיסלקטית ולא הסתדרה בבית הספר ולכן לא סיימה בגרות. בעזרת כח רצון והגשמה הצליחה לסיים תואר בהצטיינות באוניברסיטה הפתוחה. "אני מאושרת מהמקום אליו הגעתי, אני הוכחתי שעם רצון ומשמעת עצמית, ניתן להגיע להישגים גבוהים על אף המכשולים שהחיים מציבים בפנינו".

יסמין פרחי, צילום- גדעון מקבוביץ

השבוע, נערך טקס הענקת תארים בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה, רעננה. כ-600 בוגרים עלו זה אחר זה על הבמה, זכו למחיאות כפיים סוערות, לחצו את היד לנשיאת האוניברסיטה הפתוחה, פרופ’ מימי אייזנשטדט ולסגל הבכיר בתארים השונים וקיבלו את התואר הנכסף

יסמין פרחי, המתגוררת בגבעתיים, אובחנה בילדות כדיסלקטית, השתעממה בבית הספר, לא הספיקה לעמוד בקצב של הכיתה והמורים וסיימה את בית הספר התיכון ללא בגרות. בחלומות הכי גדולים לא חשבה לעצמה שכמה שנים לאחר מכן תסיים תואר בניהול באוניברסיטה הפתוחה או תהיה מפתחת תוכנה בחברת סטארטאפ גדולה ומצליחה.

יסמין פרחי: “בגיל 9 אובחנתי כדיסלקטית, המסגרת של משרד החינוך לא התאימה לצרכים שלי ולא הצליחה ליצור אצלי עניין וסקרנות, לא הספקתי לכתוב בשיעורים ולעמוד בקצב של הכיתה ולבסוף סיימתי את בית הספר ללא בגרות.

היום, לאחר שרכשתי כלים ללמידה עצמאית, סיימתי תואר בהצטיינות באוניברסיטה הפתוחה. הפתוחה מספקת, באופן ייחודי, מערך שיעורים מקוונים בו השתמשתי על מנת לחזור על דברי המרצה, להבין ולסכם בקצב שלי וכך הגעתי מוכנה לשיעורים.

סוף סוף הצלחתי ליהנות מתהליך הלמידה שהיה מותאם עבורי וגם לקבל ציונים גבוהים. באמצעות אותם כלים שרכשתי במהלך התואר, החלטתי ללמוד פיתוח תוכנה באופן עצמאי, וכיום אני מפתחת תוכנה בסטארטאפ בתחום הhealth-care אשר מנגיש שירותי בריאות באופן מקוון. אני מאושרת מהמקום אליו הגעתי, אני הוכחתי שעם רצון ומשמעת עצמית, ניתן להגיע להישגים גבוהים על אף המכשולים שהחיים מציבים בפנינו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. למערכת החינוך יש עוד הרבה מה ללמוד…
    כל הכבוד שהתמדת בדרכך וניצחת את המערכת, את גאווה לחברה הישראלית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק משטרה רמת גן ניוז

חשד לתקיפה ברמת גן: נערים היכו חייל שנפצע בעזה – והעלו לרשת

תפריט נגישות