יום שישי , מרץ 29 2024

ילדי גבעתיים תרמו 12 אלף ש”ח לקניית ערכות לגו לילדים חולי סרטן

מרגש : תלמידי בית ספר כצנלסון בגבעתיים תרמו 12,000 שקל לקניית ערכות לגו לילדים חולי סרטן. מאור כהן, איש הלגו, המתנדב בהפעלות חוגי לגו לילדים המאושפזים בבתי חולים: "ילדי גבעתיים הוכיחו כמה אנושיות יש בהם"

כצנלסון

על כוחה של קהילה – תלמידי מועצת התלמידים של כצנלסון, נחשפו השנה לפעילות של איש הלגו, מאור כהן, במסגרת המפגשים עם הרכזת החברתית, שעסקו במעורבות חברתית ובתרומה לקהילה. “הילדים נתבקשו לבחור עבור מי ירצו לתרום את ההכנסות מהאירוע הקהילתי שלנו ואיש הלגו זכה כמעט פה אחד. הילדים התרגשו והתחברו לביקורים המשמחים שלו בעזרת הלגו למען ילדים חולים”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הנהגות ההורים הקימה דוכנים עם המחנכות (עוגות, ספרים, פירות וירקות, שתייה, כריכים, וכדומה) ותלמידי כתות ז’-ח’ הבוגרים הפעילו את ילדי בית הספר במשחקי ספורט, קליעה למטרה). התקליטן של האירוע היה תלמיד כיתה ה’ תומר גנות ואת הפעילות ארגנה אדוה חוגג נמדר, רכזת חברתית בבית הספר.

השנה לראשונה, נוצר שיתוף פעולה עם מעגל הנשים של רמת גן גבעתיים, שהקימו דוכן עוגות וגם סייעו ביצירת הקשר עם איש הלגו. גם עמותת קהילתיים לקחה חלק באירוע בסיועה של מנהלת מרכז קהילתי שדה בוקר שדאגה להופעת רקדנים מלהקת המחול, הדגמת קפוארה ומאלף כלבים.
גם תחנת כיבוי האש של גבעתיים שלחה כבאית וצוות לוחמי אש שהדגים והסביר לילדים על עבודתם החשובה.

לגו

מאור כהן, איש הלגו, ציין כי הוא מקיים חוג לגו לילדים חולה סרטן מזה 8 שנים במסגרת פעילות התנדבותית בעמותת עזר מציון. “נוצר איתי קשר דרך מעגל נשים גבעתיים על פעילות שרוצים לעשות ילדי בית הספר כצנלסון ובזכות הילדים 12,000 שקל נתרמו לקניית ערכות לגו שכבר חולקו לילדים בבית החולים דנה ובבית החולים שניידר. ילדי גבעתיים הוכיחו כמה אנושיות יש בהם”.

אלו תגובות היו לילדים?

“תגובות מדהימות. הם אמרו שממש התרגשו לקחת חלק בפרויקט הזה”.

איך נולד השם של איש הלגו?

“לפני שמונה שנים התחלתי להתנדב עם הלגו ומהר מאוד נדבק לי השם הזה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות