יום רביעי , אפריל 17 2024

מה עשתה דוגמנית העל בבית ספר אלקעי?

047acfb7-a321-45ae-9b55-e9988a4ce19f (1)

השחקנית ודוגמנית העל אלינה פושקו הגיעה בפעם הראשונה לישראל בערב ראש השנה. במסגרת למידה משמעותית בתיכון קלעי העבירה אלינה הרצאה מעוררת השראה לכיתות בשכבת ט’ בשפה האנגלית.

אלינה נולדה ברומניה לאבא אלכוהוליסט ומכה וחוותה ילדות קשה במיוחד. הוריה חיו והתפרנסו בקושי רב וחיו חיי הישרדות. בגיל שש היא עברה תאונת דרכים קשה ממנה כמעט נפטרה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

אלינה פושקו
אלינה פושקו

בגיל שש עשרה זכתה בתחרות יופי באירופה ונשלחה על ידי הוריה לבדה לארה”ב. בשנים  האחרונות היא חיה באל .איי.  אלינה חיה חיי זוהר אך חשה שבורה ומרוקנת מבפנים. לפני כשנתיים חיפשה אלינה משמעות לחיים והחליטה לעבור תהליך גיור.

היא הסבירה כי הדבר שהכי מצא חן בעיניה זו הרגשת המשפחתיות שיש ביהדות סביב שמחות וחגים. הכותרת שבחרה להרצאתה הייתה: “Fogive and forget “. בדבריה היא הדגישה עד כמה היכולת לסלוח ולשכוח נתנה לה עוצמות להמשיך ולהתקדם בחיים: “לעולם אל תוותרו על חלומותיכם גם אם הסביבה אומרת לכם שאתם לא הכי טובים, לכו עם האמת שלכם והמשיכו לתת ולהעניק אהבה לסובבים אתכם זה ייתן לכם חוזק ובטחון”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

 

אלינה פושקו
אלינה פושקו

התלמידים היו מרותקים להרצאה ושאלו שאלות טובות מהם אלינה מאוד התרגשה. זוהי ההרצאה הראשונה של אלינה בארץ וניכר היה שהיא התרגשה מאוד והמפגש עם התלמידים ובפרט מהשאלות שהם שאלו.

התלמידים סיפרו שההרצאה הייתה מרתקת ומעוררת השראה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות