יום שישי , מרץ 29 2024

האלימות במגרשי הכדורגל: אב ובנו הורשעו בתקיפת סדרן באיצטדיון וינטר

המקרה אירע בתום משחק נוער גורלי בין הפועל רמת גן לבני יהודה. הסדרן הותקף ונזקק לטיפול רפואי לאחר שסירב לאפשר לקרובת משפחה שלהם לרדת לכר הדשא

איצטדיון וינטר, צילום: google maps
איצטדיון וינטר, צילום: google maps

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע לאחרונה שלושה תושבי רמת גן, אב, בנו וחברם בכך שתקפו לאחר משחק כדורגל בליגת הנוער סדרן באיצטדיון כדורגל עד שנזקק לטיפול רפואי וכל זאת רק בגלל שמנע מקרובת משפחתם לרדת לתחומי המגרש.

יעניין אותך גם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מסע הגניבות בקניונים: כך פעלה תושבת רמת גן המורשעת

הערב בבוגרט: חגית גינזבורג וחברות אומרות דברים שלאחרים אין אומץ

הסדרן הופל אל הקרקע וספג בעיטות באשכים, צילום אילוסטרציה
הסדרן הופל אל הקרקע וספג בעיטות באשכים, צילום אילוסטרציה

ההתרחשויות צולמו על ידי אחד מערוצי הספורט

מכתב האישום שהוגש נגד שלושת הנאשמים עולה כי ביום 17 במאי 2014, בשעות הצהריים, התקיים באצטדיון “וינטר” ברמת גן משחק כדורגל בין קבוצות הנוער של בני יהודה ושל הפועל רמת גן. במשחק ניצחה קבוצת הפועל, כאשר משמעות הניצחון היתה ירידת ליגה לקבוצת בני יהודה. בתום המשחק החלו התרחשויות אלימות, אגב כך שצופים רבים ירדו אל כר הדשא ונכנסו לשדה המשחק.

בכתב האישום נטען כי השלושה תקפו בצוותא עובד באצטדיון ששימש כסדרן וזאת על רקע חשדם כי המתלונן דחף את אמו ורעייתו של שניים מהנאשמים , עת ביקש למנוע ממנה להיכנס למגרש. “הנאשמים ,נכנסו למגרש ללא היתר, דחפו את המתלונן ורדפו אחריו כשהוא מנסה להתרחק מהם. אחד מהנאשמים בעט באשכיו של המתלונן, כשנאשם נוסף קפץ ושילח שתי מכות אגרוף לצדו השמאלי של צוואר המתלונן, כך שהלה נפל לקרקע, ובעודו שכוב על הקרקע שילח בו הנאשם בעיטה חזקה לאשכיו ולגבו”, נכתב בכתב האישום.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן חבלות של ממש בדמות רגישות במישוש באזור כתפו השמאלית וצדו השמאלי של צווארו. המתלונן אף נדרש לטיפולי פיזיותרפיה וסבל מחרדות. כתב האישום ייחס לנאשמים עבירה של תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים יותר ואיסור כניסה לשדה המשחק.

הכרעת המשחק, כמו גם ההתרחשויות שאירעו לאחריו, צולמו על-ידי אחד מערוצי הספורט. סרטון הכולל את צילומי סוף המשחק והאירועים שהתרחשו מיד לאחריו הוגש בהסכמה כראיה בבית המשפט, כך שלגבי מכלול האירועים אין ולמעשה לא יכולה להיות מחלוקת יחד עם זאת יש לציין, כי מדובר בסרטון ערוך ולא כל ההתרחשויות הרלוואנטיות מתועדות בו.

כאמור, שופט השלום בתל אביב שאול אבינור החליט להרשיע את השלושה בעבירות שיוחסו להם בכתב האישום. בהכרעת הדין ציין השופט “אף אם תקיפה (של האם והרעייה א”פ) כאמור אכן התרחשה, פשיטא שהנאשמים לא היו רשאים לעשות דין לעצמם ולהעניש-כביכול את המתלונן”. גזר דינם יינתן בקרוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות