יום חמישי , מאי 2 2024

הדירה בגבעתיים הפכה למוקד לייבוא סמים קשים מהולנד

הדירה בגבעתיים הפכה למוקד לייבוא סמים קשים מהולנד

בכתב האישום נטען בחודש יולי 2018 ,ייבא הנאשם, תושב גבעתיים מהולנד לישראל סמים מסוכנים מסוגים שונים ושלא לצריכתו העצמית. הנאשם בדק וחיפש באתרי אינטרנט שונים ובהמשך, ביצע הנאשם הזמנות באמצעות מחשבו והטלפון הנייד שלו, בין השאר, באתר “DREAM MARKET”. חנות אשר כתובתה היא בהולנד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לפי כתב האישום את רכישה הוא ביצע במטבע אירו או בביטקויין כדי לשלם עבור רכישת הסמים במסגרת זאת רשם הנאשם את פרטיו האישיים ואת כתובת מגוריו  ברחוב ההסתדרות ברמת גן באתר. עם הגעת החבילות ובהם הסמים אשר הוסלקו בצורות שונות, לבית הדואר הסמוך לביתו, אסף הנאשם את הסמים והחזיקם בביתו.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

לפי כתב האישום בסוף חודש אוגוסט, ייבא הנאשם סמים מסוכנים מהולנד מסוגים שונים והחזיקם בביתו שלא לצריכתו העצמית.  במועד האמור בחיפוש בביתו של הנאשם נמצאו הסמים המסוכנים מסוג פסילוצין- “פטריות הזיה” במשקל של 16.5 נטו בשתי שקיות נפרדות. בנוסף הנאשם החזיק סם מסוכן במשקל של 2 גרם MDMA  נטו שלא לשימושו העצמי.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר

לפי כתב האישום בסוף חודש מאי ייבא הנאשם מהולנד 13 טבליות של סם מסוכן מסוג  MDMA . באמצע חודש יולי ייבא הנאשם מהולנד סם מסוכן מסוג דימתיליטריפטאמין במשקל של כ-3 גרם נטו שלא לשימושו העצמי. הסם הוסלק במארז פלסטיק. במקרה אחר בחודש יולי ייבא הנאשם מהולנד 1000 ריבועים (“בולים”) שהינם סס מסוכן שהוסלקו בדף נייר, וזאת בשתי הזמנות נפרדות של 500 ריבועים כל אחת.

משלוחי הסמים נשלחו כולם לכתובת מגוריו של הנאשם  בגבעתיים, נשאו את פרטיו האישיים ונתפסו במכס נתב”ג ובטרם הגיעו לביתו של הנאשם.

במעשיו המתוארים לעיל ייבוא הנאשם סמים מסוכנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אושרה תוכנית קו המטרו. צילום אילוסטרציה canva

בעלות של כ-150 מיליארד ₪ הממשלה אישרה את תוכנית קו מטרו M2

תפריט נגישות