יום שישי , מרץ 29 2024

הכדורסל בגבעתיים עולה ליגה

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

קבוצת ילדים ח’ פגשה את המקבילה שלה מאור יהודה למשחק האחרון של העונה באולם תלם בגבעתיים. בתחילת המשחק התקיים טקס הצגת שחקנים והוקרן קליפ של ביצועי השחקנים על גבי המסך באולם. בסיום, גזרו השחקנים את הרשתות והמשיכו את חגיגות האליפות בארוחת ערב במסעדת בלאק בר בורגר.
המאמן, ליאור רוזן, 42, סיפר על האהבה שלו לכדור הכתום: “שיחקתי כדורסל מגיל צעיר, ומייד אחרי הצבא התחלתי לאמן. בהתחלה בבית ספר לכדורסל ולאט לאט התקדמתי אל אימון קבוצות ליגה. סה”כ 21 שנות אימון. כל שנה והאתגרים שלה. יש הרבה חוויות באימון כדורסל ואני מאוד אוהב את מה שאני עושה”. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לכתבות נוספות:
גבעתיים מובילה את הכדורשת בישראל
הישגים מרשימים לנבחרת גבעתיים בהתעמלות אומנותית

העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

רוזן פירגן לחניכיו הצעירים: “כל אחד מהשחקנים בלט בדרך שלו. זה גיל שהם מתקדמים גם גופנית וגם בהבנת המשחק. לכל שחקן הייתה את הבמה שלו בתוך המשחק הקבוצתי לעשות דברים שמאפיינים אותו. החיבור של כולם ביחד יצר את הקבוצה. הרגשתי שיש הרבה שחקנים מובילים וכל אחד עשה את זה בדרך שלו”.
משחק האליפות הוציא את  המיטב מהשחקנים של רוזן: “היה מרגש, אפשר להילחץ מזה או ליהנות מהחוויה. פתחנו את המשחק טוב ואני חושב שזה נתן ביטחון לשחקנים ולי שאנחנו הולכים לנצח. היה לי חשוב שכבר ברגע הרבע הראשון כולם ישחקו ויקחו חלק בחוויה וכולם היו בעניין ושיחקו יפה מאוד”.

 העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

ליאור רוזן לא שכח להודות  לצוות סביבו:  “קרדיט ליואב חריש, מנהל מחלקת הכדורסל, שמלווה אותנו צמוד ולמאמן המנטלי אסף מוזס שעובד עם השחקנים בנפרד ומכין אותם לדעת איך להכיל ולהתמודד עם סיטואציות”.

 העמותה לקידום הספורט בגבעתיים
העמותה לקידום הספורט בגבעתיים

העונה אומנם הסתיימה  זה עתה, אך למאמן יש תוכניות לעתיד הנראה לעין: “הכי חשוב זה המשכיות, שהשחקנים ימשיכו להתקדם, כשהמטרה היא ליצור קבוצת נוער ייצוגית  מהטובות שיש לעיר גבעתיים. אני מאמין שעם גישה נכונה דווקא מצד השחקנים וההורים זה יקרה. המעטפת שהם מקבלים תעזור לשחקנים להגשים את עצמם ולהתפתח לשחקנים ולקבוצות טובות יותר”, סיכם רוז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות