יום שלישי , אפריל 16 2024

זוכרים את הראל

בשבוע שעבר, ערכה עיריית רמת גן טקס מרגש בבית הספר ערמונים לזכרו של אראל איתן, תושב העיר שנהרג בשנה שעברה, בתאונת דרכים קטלנית.

בני משפחת איתן וראש עיריית רמת-גן
בני משפחת איתן וראש עיריית רמת-גן. צילום: ישראל מלובני

הטקס המרגש התקיים במגרש הספורט בבית ספר ערמונים ע”ש הראל איתן ז”ל, ביום חמישי האחרון (9.8.18). הראל, תושב העיר רמת-גן, נולד בתאריך 20.10.1998 והתחנך בבית ספר ערמונים בעיר. נקטף בדמי ימיו בחודש אוגוסט 2017 במהלך תאונה טראגית, בשעה שרכב על אופניו למקום עבודתו. עיריית רמת-גן ביקשה להנציח את שמו ודמותו דווקא במגרש הספורט בו נהג לשחק כדורסל יחד עם חבריו.

הטקס התקיים במעמד משפחת איתן וחברים רבים ממעגלי חייו השונים, ובו נכחו ראש עיריית רמת-גן, בכירים בעירייה והנהלת בית הספר. במהלך הטקס נשאו בני משפחת איתן דברים לזכרו של הראל ולאחריהם ערכו חבריו משחק טורניר כדורסל לזכרו.

טקס הנצחת הראל איתן בבית ספר ערמונים. צילום: ישראל מלובני
טקס הנצחת הראל איתן בבית ספר ערמונים. צילום: ישראל מלובני


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אמו של הראל, הילה איתן: “הראלי, ילד המחמדים שלי, יפה הבלורית והתואר, נקטף מאיתנו באחת. ילד שכולו טוהר, טוב לב, קסם, נתינה, נאמנות, כבוד לכל אדם, והמון אהבה. עלם, שלמרות גילו הצעיר, נגע והשפיע על כל סובביו. לעולם ייזכר ויינשא שמו בפי כל, לדורות הבאים אחריו, בשערי בית הספר. ילד מושלם, ילד מלאך…”

טורניר כדורסל לזכרו של הראל איתן. צילום: ישראל מלובני
טורניר כדורסל לזכרו של הראל איתן. צילום: ישראל מלובני

ראש עיריית רמת-גן: “הראל היה נער אהוב ואוהב אדם, תלמיד שקדן וחרוץ, סמל ומופת עבור חבריו וסביבתו כולה. ממש כאן הוא נהג לשחק במגרש שכה אהב, בזמנים בהם עוד התאפשר לכולנו לראות את הילד המקסים מתבגר ומשחרר אנרגיות בעזרת רגליו הזריזות. במקום בו בילה שעות רבות מנעוריו, אני מבקש להנציח את הראל היקר. למרות שאין נחמה לאובדנו, אין לי ספק כי המגרש של בית ספר ערמונים ישקוק חיים, יהווה מוקד של שמחה, ישקף את חיוכו שחקוק בליבנו ויקהה ולו מעט מהכאב הנורא”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות