יום שישי , מרץ 29 2024

לא עוצר בסגירת התיק: שאמה דורש נימוקים מהיועץ המשפטי לממשלה

בבקשה שהגישו עורכי דינו נטען כי בתור המתלונן העיקרי בתיק השוחד שנסגר בשבוע שעבר נגד זינגר הוא זכאי לקבל את הסברים ואת חומרי החקירה על מנת לשקול הגשת ערר

כרמל שאמה, צילום: אוהד בראל
כרמל שאמה, צילום: אוהד בראל

כרמל שאמה הגיש באמצעות עורכי דינו ביום שלישי בקשה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן להעביר לידם את ההודעה הרשמית והנימוקים לסגירת תיק השוחד של ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן, כדי לאפשר להם הגשת ערר על סגירת התיק .


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מהבקשה שהגישו עורכי הדין גיא בוסי ורונן אביאני עולה כי שאמה היה המתלונן העיקרי בתיק השוחד שנסגר בשבוע שעבר נגד זינגר. בשל כך, לפי הוראות חוק סדר דין פלילי הוא זכאי לקבל לידיו את הסיבות המלאות לסגירת התיק ועילות סיבות הסגירה על מנת שעורכי דינו יבחנו הגשת ערר נגד סגירת התיק.

יעניין אותך גם

האלימות במגרשי הכדורגל: אב ובנו הורשעו בתקיפת סדרן באיצטדיון וינטר

צפו: החדרון בו אמור לקום הגן במוזיאון הרוסי והסערה בעקבותיו

“הוא לא ישקוט עד למיצוי כלל ההליכים”

“חרף הוראות הדין המחייבות, לא נמסרה למרשנו כל הודעה, בדבר סגירת התיק כנגד מר זינגר והטעמים לסגירה”, כתבו עורכי הדין וציינו כי כבר לפני 45 ימים הגישו בקשה לאפשר לו להשמיע את עמדתו טרם סגירת תיק החקירה ובקשה לקבל את הנימוקים לסגירת התיק אולם הם טרם קיבלו מענה על בקשותיהם.

מלבד זאת מבקשים עורכי הדין להעביר לידם את חומרי החקירה בעקבות רצונם להגיש ערר על סגירת התיק. “נשוב על דרישת מרשנו כפי שבאה גם בפנייה הראשונה והשנייה, כי לבד מקבלת הנימוקים שהובילו לסגירת התיק, הוא מבקש לקבל גם את כלל חומרי החקירה. האסמכתאות מתבקשות, בידי מרשנו לעשות שימוש בזכות העומדת לו כמתלונן וכנפגע עבירה להתקין ולהגיש ערר כדבעי כנגד ההחלטה בדבר סגירת תיק החקירה”. נכתב בבקשה.

עורכי הדין גם ביקשו בבקשה להחיל את לוח הזמנים הקבוע בחוק סדר דין פלילי מרגע קבלת המסמכים אליהם ולא מיום סגירת התיק. את הבקשה סיכמו עורכי הדין בוסי ואביאני באמירה נחרצת בנוגע לצעדיו הבאים של שאמה. “מרשנו ישוב ויבהיר מפורשות וברחל בתך הקטנה, כי הוא לא ישקוט עד למיצוי כלל ההליכים המשפטיים העומדים לרשותו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. צודק מאוד מאזרח מודאג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות