יום שלישי , אפריל 16 2024

בר מצווה מרגשת: החברים לא הגיעו – תושבי רמת גן התגייסו לעשות שמח

חבריו של חתן בר המצווה לא הגיעו לאירוע שנערך בבריכת ''דג הזהב'' - תושבי רמת גן התגייסו והגיעו לשמח את הנער.

חן עשור. ממארגני בר המצווה
חן עשור. ממארגני בר המצווה

כ- 1300 מתושבי רמת גן וגבעתיים הגיעו לחגוג ולשמח את ילד בר המצווה לאחר שמארגני האירוע העלו פוסט בפייסבוק בו סיפרו שחבריו של הילד לא הגיעו וביקשו מתושבי העיר להתגייס למענו. אנחנו ברמת גן גבעתיים ניוז חשבנו שיש מקום לפרגן למי שגרם אתמול לכל האירוע הזה לקום על הרגליים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


חן עשור, בת 28, מתגוררת בגבעתיים ובעלת בית הקפה ‘גרג’ היא זאת שלקחה חלק בהפקת הענק של הר המצווה המושקעת: “שמעתי על האירוע דרך יאיר דמארי המתמודד למועצת רמת גן, הוא סיפר לי שהצליח להשיג לילד את הבריכה ויש לו חטיפים ושתייה. “בלי לחשוב פעמיים החלטתי שבא לי להתגייס”.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכניםרמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

חן מספרת: ”היה חסר המון דברים כמו די ג’י וצלם. לפני שלושה ימים כתבתי פוסט בפייסבוק שאנחנו זקוקים למתנדבים ואחרי כמה שעות כבר היה לנו די ג’י – תלמיד תיכון מבליך, קטין שהתנדב מיד וכך גם הצלם אליהו גאלי, אני כמובן דאגתי להביא אוכל מהבית קפה שלי, יותר מהכל היה לי חשוב שעמית יהיה מאושר”.

ביום שלישי, זמן קצר לפני שחתן בר המצווה הגיע הבנו שככל הנראה חבריו המוזמנים לא יגיעו. עמית היה מאושפז במשך זמן רב בעקבות תאונת דרכים שעבר והשיקום הארוך גרם לו להתנתק מחבריו לספסל הלימודים.
כך קרה שרוב המוזמנים לאירוע כלל לא הופיעו.

חן לא בזבזה זמן והעלתה פוסט בפייסבוק שזכה למאות שיתופים בקבוצות של רמת גן וגבעתיים. אנשים החלו להגיע בקצב מסחרר וכשהילד נכנס וראה את כל האנשים שבאו לשמח אותו הוא חייך מאוזן לאוזן.

חן מוסיפה: ”כל מי שראה אותו מחייך הבין שזה היה שווה את כל המאמץ שנדרש, רבים מהנוכחים אף הזילו דמעה. אני שמחה שנפל בחלקי להיות חלק מאירוע כזה וחשוב לי להדגיש שבסופו של יום, אירועים כאלה מוכיחים שהכוח של העם היהודי הוא באחדותנו”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות