יום שלישי , אפריל 16 2024

גבעתיים חוגגת שבוע העצמה נשית

באמצעות מועצת הנשים "אחת אחת" בראשותה של אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה וי"ר קהילתיים ציינה העיר גבעתיים את שבוע האישה. האירועים חלו בין התאריכים 03-07.03.19 וכללו פעילויות רבות לקהל הרחב.

בת אל פאפורה
בת אל פאפורה

ביום א’ התקיים מופע הפתיחה של השחקנית, היוצרת והמרצה בת-אל (בורנשטיין) פאפורה לכבוד יום האישה. פאפורה, נמוכת הקומה, עלתה לבמה וסיפרה באופן מרגש ומעורר השראה את סיפור הצלחתה נוכח מגבלותיה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


למחרת הגיעו מעל ל-200 ילדים שצפו בהצגה “שימו לב גם אליי” של תאטרון הדרך. ההצגה מספרת על ילדים מאותה השכונה, בעלי רקע שונה כמו ילדים לאבא ואבא, ילדים עם משקפיים, ילדים ביישנים ועוד..

לאורך ההצגה נחשפים הצופים לאופן ההתמודדות של כל אחד ואחת מהדמויות עם הקונפליקטים האישיים שהיא חווה. הצופים בהצגה הזדהו עם הדמויות ואף יצאו עם מסר של סובלנות.

ליטל שוורץ
ליטל שוורץ

גם ביום ג’ התקיימה פעילות בנושא יום האישה. הרצאתה של טל תמיר מעמותת “נשים לגופן” שדיברה על בריאות הגוף ומיניות של נשים ונערות, זהות מגדרית ומינית ועל השוני בין נשים וגברים בעולם הרפואה.

ההרצאה הייתה מרגשת והותירה את הנשים שהגיעו עם תחושה שהן יודעות קצת יותר על כיצד יש להתנהג אל עצמן ואל גופן. “נשים לגופן” היא עמותה הפועלת לשינוי חברתי כולל בתפיסת הבריאות של נערות ונשים בישראל.

ביום ד’  התקיים האירוע המרכזי של השבוע החשוב הזה, ערב הגאלה של גבעתיים שכלל מופע סטנד אפ מצחיק וחסר מעצורים של ליטל שוורץ מול 400 צופות וצופים. במופע הביאה שוורץ המון שנינות וקסם, הקהל לא נשאר אדיש, צחק ללא הפסקה והזדהה עם המון מצבים אותם חווים הנשים מחיי היומיום.

פעילות בספריות
פעילות בספריות

במסגרת סדרה של ארבע סיפורים ופעילויות בנושא: נשים גיבורות בהיסטוריה, ביום חמישי נערכה הפעילות הראשונה לגילאי כיתות א’-ג’. הגיבורה הראשונה שסביבה נערה הפעילות הייתה ‘שרה אהרונסון’ – סיפורה של האישה שעמדה בראש ארגון ניל”י, הילדים והילדות שהגיעו היו מרותקים לסיפור על הדמות ההיסטורית וכן השתתפו בסופה בפעילות חידות בכתב סתרים וקמע אומץ. במהלך השבוע ימשיכו להתקיים עוד 3 פעילויות בסדרה לפרטים ניתן לפנות לספרית יד לבנים 03-6720444.

אור-לי ניב העומדת בראשות מועצת הנשים אחת אחת, סגנית ראש העירייה ויו”ר עמותת קהילתיים : “שבוע האישה בגבעתיים היה עשיר ומגוון. לשמחתי השתתפו מאות נשים וילדים בפעילויות  השונות. מועצת הנשים העירונית בהחלט מביאה בשורה לעיר בהיבטי השוויון  המגדרי וההשראה עבור נערות ונשים. מטרתנו היא להעלות מודעות לפערים הקיימים בחברה ולפעול לצמצומם. מודה לצוות האיכותי שלי על ההפקות המרשימות”.ה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות