יום שלישי , אפריל 16 2024

“הוא שמאל קיצוני”: רן קוניק מגיב לביקורת על ההצטרפות לעבודה

רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים
רן קוניק, צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

אחרי שבשבוע שעבר הודיעה מפלגת העבודה כי ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, הצטרף למפלגה ויתמודד בבחירות הקרובות בתמיכתה, החלו נשמעות ביקורות למהלך ברשתות החברתיות ובקרב פעילי שטח.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מתי ברנע, פעיל ליכוד, טוען כי מדובר בהמשך ישיר לאופי ההחלטות שקיבל לאורך הקדנציה. “לא מפתיע לחלוטין לאור פעולותיו האנטי יהודיות בשנים האחרונות, היה סביר שיצטרף למפלגה אנטי יהודית. הוא הראשון שמיהר להסדיר בחוק פתיחת חנויות בשבת, כל נושא המאבק נגד אנשי חב״ד בקניון גבעתיים, לא חסרות דוגמאות. ברמה האישית הוא בחור נחמד, אני מדבר איתו לעיתים. אבל ברמה המעשית המעשית הוא בעצם משתייך לשמאל הקיצוני”.

עמיחי גרינולד, חבר מועצת סניף הליכוד ומספר שתיים ברשימת הליכוד לא שותף לביקורת. “אני מאוד מעריך את רן, רואה בו חבר. זכותו ללכת עם איזו מפלגה שירצה. יש כמה אנשים שישמחו לקיצוניות מכל מיני כיוונים, ואנחנו צריכים ללכת לעידון ולא לקיצוניות. אנחנו מתמודדים. אני חושב שמח”ל בגבעתיים זו הרשימה הנכונה”.

סימה שטרקר, חברת יש עתיד גבעתיים, תומכת בקוניק: “אני מאמינה כמו כל תושבי גבעתיים בראש העירייה שלנו. אדם חכם וישר, שיודע מה הוא עושה וכולנו סומכים עליו. המפלגה גבעתיים שלנו נשארה כמו שהיא, זאת לא מפלגה פוליטית ואם מפלגת העבודה הצטרפה, ברוכה הבאה”.

בפוסט שפירסם ראש העירייה, רן קוניק, בפייסבוק, הוא מסביר את בחירתו ומזכיר את התמיכה שקיבל מתנועת הליכוד: “תנועת גבעתיים שלנו תתמודד בתמיכת מפלגת העבודה, שלא תתמודד עצמאית אלא כחלק מהרשימה. חשוב לי שתדעו כי אני שלם לגמרי עם צעד זה, גם לאור העובדה שבמקביל קיבלתי תמיכה פומבית כפי שפורסם, מתנועת “הליכוד” ואני מניח שבקרוב גם אקבל את תמיכתן של מפלגות נוספות. אני שלם גם מהסיבה שראש עירייה העומד בראשות עיר כה מרכזית וחשובה במדינה, אינו יכול להרשות לעצמו להישאר לאורך זמן, לא מעורב ברמה הארצית. אני שלם גם כי אני מעדיף כראש עירייה מכהן (וראו דוגמאות מצערות מערים אחרות) שלא להסתמך בקמפיין הבחירות שלי, על תרומות והלוואות מתושבים ו/או מבעלי ענין כאלו ואחרים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות