יום שישי , מרץ 29 2024

מי יורק על עובדי הקניון בגבעתיים?

עובדים בקניון טוענים כי בני נוער יורקים עליהם מהמדרגות הנעות: "זה הכל עניין של חינוך ודוגמא אישית. אם זה מה שהם רואים בבית – אין סיבה שהם לא יתנהגו ככה ברחוב".

קניון גבעתיים צילום: דנה כספי
קניון גבעתיים צילום: דנה כספי

החופש הגדול כבר מעבר לפינה וזה אומר שהרבה בני נוער משועממים יחפשו אקשן להפגת השעמום. יש כאלה שירססו גרפיטי בגינה הציבורית או יעשו קריוקי פרוע באמצע הלילה ויש כאלה שפשוט יחפשו להציק לעובדים בקניון, כפי שמעידה עובדת בקניון גבעתיים שהעלתה פוסט זועם בפייסבוק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

“מאז שהתחלתי לעבוד בקניון יש תופעה נפוצה שהיא ממדרגות נעות בין הקומה השנייה לשלישית נוהגים לזרוק זבל ולירוק על העובדים של הסניף”, כתבה העובדת. “אני לא באה בטענה לאף אחד רק מבקשת שתמסרו לבני נוער שזה באמת לא מקובל ולא נעים. באמצע משמרת בעבודה לקבל סמוחטה של רוק לתוך החולצה זה לא נעים”.

אחת העובדות במקום אומרת כי “במהלך העבודה אנחנו פתאום מרגישים יריקות על הראש. ילדים מלמעלה פשוט זורקים עלינו דברים: בין אם זה סוכריות, תפוזים, יריקות. כבר כמה פעמים שעובדות ניקו יריקות מהשיער.

אנחנו הולכים לאבטחה של הקניון, מדברים איתם, שום דבר לא עוזר הם אומרים ‘אין לנו מה לעשות בנידון’. ממש לא אכפת להם”.

לדבריה, “זה פוגע בזכויות שלנו. למה אני צריכה לסבול? זה קורה פה לפחות פעמיים בשבוע. זה ממש משפיל שמישהו יורק עלייך”.

קניון גבעתיים צילום: דנה כספי

מי יורק?

“בעיקר ילדים קטנים, אבל גם מבוגרים! פתאום זורקים ניירות, קבלות. אם הם לא מוצאים פח לזרוק דברים אז הם זורקים את זה עלינו וזה נכנס לנו לתוך הדוכן. פעם אפילו זרקו עלינו כדורים מהג’ימבורי מהקומה השלישית. תחשבי על זה שלזרוק משהו מקומה שלישית ולפגוע במישהו זאת מכה ממש חזקה, ואין לנו פה גג שמכסה לנו את כל הדוכן”.

עשית משהו נגד התופעה?

“הייתה פעם אחת שחטפתי עצבים, עליתי למעלה, וניסיתי למצוא את הילדים שזרקו עלינו דברים. אמרתי לאבטחה שאני לא יכולה יותר. באבטחה אמרו ‘אין לי מה לעשות עם זה, אני לא יודע מי זה הילדים האלה’. אם זה לא ייפסק פשו אעזוב”.

פ’, עובדת בקניון, אומרת כי “אני מכירה את התופעה הזו מקרוב. כמה פעמים יצא לי לקבל יריקה כזו וזה לא נעים. אין לי טענה להנהלת הקניון, אבל אפשר לעשות משהו להעלות את המודעות לתופעה – או לשים שלט שיש מצלמות במדרגות הנעות – כדי שבני הנוער יירתעו מכך”.

קניון גבעתיים צילום: דנה כספי
קניון גבעתיים צילום: דנה כספי

לדבריה, “קניון גבעתיים הוא מקום שמושך אליו הרבה מאוד אנשים ובמיוחד בתקופת הקיץ כשחם בחוץ. במצב כזה כשיורקים מהמדרגות הנעות זה יכול לפגוע לא רק בעובדים אלא גם בלקוחות, וזה חשוב מאוד שיהיה לתשומת לב ההנהלה”.

מקניון גבעתיים לא נמסרה תגובה עד מועד פרסום הכתבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות
לקריאת כל התגובות

3 comments

  1. תושבת המרכז

    אנשי הבטחון של הקניון צריכים להכריז ברמקול שאם יתפסו האנשים שיורקים הם ייעצר ומייד יוסגרו למשטרה. למה הן לא נוקטים יוזמה ועושים את זה? בהחלט שיש מה לעשות! וגם להציב אנשי בטחון סמויים שיראו בזמן אמת מי עושה את זה. הם ממש לא מתפקדים אם הם לא עושים את זה. רשלנות וזילזול בקהל המגיע לקניון!

  2. גם אני טיילתי עם עגלה בקניון וזרקו מלמעלה משהו שפגע בתינוקת…

  3. עצוב שחיות האדם הגיעו גם לגבעתיים. בתור אחד שגדל בעיר חלשה ומוחלשת,עצוב לי לראות את זה כי אצלנו זאת היתה הנורמה. כשהגעתי לגור בגבעתיים, שמחתי לראות שהאנשים אחרים.
    באופן אישי, אם אני רואה אחד כזה אני לא אשתוק, ואני חושב שכל אחד צריך לפעול בצורה כזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות