יום רביעי , אפריל 17 2024

נעים מאוד, אני אהיה הסבא שלכם להיום: חזי קדמי מספר על ההתנדבות המיוחדת שלו

ביום ראשון הקרוב מתנדבי ליונס מקיימים פעילות יחודית למשפחות חד הוריות המציעה סבא וסבתא חלופיים. כל הפרטים על היוזמה הלא שגרתית, גם אתם מוזמנים

סבא חלופי במרכז משפח"ה, צילום אילוסטרציה
סבא חלופי במרכז משפח"ה, צילום אילוסטרציה

מרכז משפח”ה למשפחות עצמאיות, בשיתוף מתנדבי “ליונס”, מקיימים פעילות מגוונת ומעשירה כשירות למען משפחות עם ילדים בגילאי 10-4. הפעילות נערכת במתכונת של משפחה, שמבלה אחה”צ עם סבא וסבתא חלופיים. בזמן זה ההורה יכול להתפנות לסידורים וליהנות מפסק זמן. המפגש הקרוב יתקיים ביום ראשון, 17 ביוני. המפגשים מתקיימים במרכז משפח”ה (בית ויצו, נתן 16 רמת-גן) אחת לחודש, בימי ראשון בין השעות 19:00-17:00.

משפחות חד הוריות מוזמנות להצטרף לתוכנית, צילום אילוסטרציה
משפחות חד הוריות מוזמנות להצטרף לתוכנית, צילום אילוסטרציה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


חזי קדמי, סבא ל 2 נכדים ביולוגיים ולעשרות ילדים שפגש בהתנדבות, משמש כסבא במרכז משפח”ה ברמת גן: “אני גימלאי של הצבא, מתנדב בהמון מקומות. למועדון הליונס נכנסתי לפני כשלוש שנים. מאז ומתמיד יש לי חיבור מיוחד עם ילדים. באתי, התאהבתי ומאז אני מגיע”.

איך זה מרגיש לשמור כמה שעות על ילדים שאתה לא מכיר, החיבור נעשה מהר?

“אני בן 62 וכל מי שמכיר אותי אומר שיש לי ראש של ילד. כשאני פוגש ילדים ולא משנה באיזה גילאים גם היותר גדולים 6-8 וגם הקטנטנים אני משתטה, משחק, נהנה ועושה זאת בהמון אהבה”.

שולמית וינריב, יושבת ראש ועדת ליונס טף מוסיפה: “הפרויקט התחיל לפני למעלה משנתיים. כל ילד שמגיע מתקבל אצלנו כמו פנינה, אנחנו יכולים לשמח אותו ולתת לו זמן איכות מחוץ למשפחה.  אנו מזמינים עוד משפחות חד הוריות להביא את ילדיהם לפעילות וליהנות מכמה שעות פנויות כאשר הילדים שלהם נמצאים עם סבא וסבתא מתנדבים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות