יום חמישי , מאי 2 2024

עונת החתונות: שמרו את הצלחות קרוב, הטרנד היווני עושה קאמבק

עומר שניידמן, מנהל להקות אירועים מרמת גן, מסביר בראיון בין חופה לבריתה מה הכי חשוב לזכור כשסוגרים להקה לאירוע ואיך מצא עצמו נסחף בקצב הבוזוקי

להקת אניס עושים שמח בחתונה, צילום: באדיבות הבית להרכבים מוזיקליים
להקת אניס עושים שמח בחתונה, צילום: באדיבות הבית להרכבים מוזיקליים

החודשים מאי עד אוקטובר נחשבים לעמוסים במיוחד בקרב אנשי התעשייה. בראיון מיוחד לרגל העונה מספר עומר שניידמן, תושב רמת גן, על המיזם המוזיקלי אותו הוא מנהל ואיך פתאום מצא עצמו חלק מהטרנד היווני שסוחף את אולמות האירועים בשנים האחרונות.

יעניין אותך גם

אם תשאלו אותי: תעבירו את זה הלאה, פרויקט הילקוטים שלי

גיבור על אופנוע: סניף ראשון לאיחוד הצלה ברמת גן-גבעתיים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“הבית להרכבים מוסיקליים הוקם בשנת 2005 במטרה לספק מוזיקה חיה איכותית לאירועים ומציע מספר הרכבים מוזיקליים, ביניהם להקת אניס, המבצעת מוזיקה יוונית”, מספר שניידמן, “אני חייב להגיד שאני אשכנזי גמור. גם המוזיקה היוונית וגם הערבית, שאני מאוד מאוד אוהב, הם לא בדיוק דברים ששמעתי בבית. אבל התאהבתי במהלך השנים ובמין מסע גילוי עצמי, מצאתי שהמוזיקה הזו לי היא בית”.

מה חשוב לזכור כשמזמינים להקה לחתונה, צילום: באדיבות
מה חשוב לזכור כשמזמינים להקה לחתונה, צילום: באדיבות הבית להרכבים מוזיקליים

מה ההבדל בין תקליטן באירוע ללהקת חתונות?

“היום אנשים רגילים לסאונד של מחשבים. אחד הדברים שמפתיעים אותי כל פעם שאנחנו מתחילים לנגן, נפתח לאנשים משהו בעיניים, משהו חי”.

שיהיה במזל, צילום: באדיבות
שיהיה במזל, צילום: באדיבות הבית להרכבים מוזיקליים

מי מזמין להקה בסגנון יווני לחתונה שלו?

“הקהל שבאופן מסורתי מתחבר למוזיקה היוונית זה קהל של אנשים יחסית מבוגרים, שאוהבים שמח. אבל היום אנו רואים תנועה מאוד יפה של צעירים שחוזרים אל השירים האלה ורוצים שהמוזיקה הזו תהיה חלק מהאירוע שלהם. מוזיקה כמו של אריס סאן וטריפונס”.

למה כדאי לשים לב כשבוחרים להקה לאירוע? 

“קודם כל אתחיל ואומר לכל המתחתנים לקחת מוזיקה חיה, זה משדרג את האירוע, איש איש וסגנונו. הטיפ הכי חשוב דווקא לא נוגע ללהקה, אלא לתנאים בהם היא תופיע: אל תתפשרו על ההגברה. אני יודע שהמון אולמות אירועים גובים סכומים גבוהים מאוד על הגברה, החל מ-8,000 שקל ועד 18,000 שקל אך זוהי לא הגברה מתאימה ללהקה. לכן, כשאתם בוחרים את הלהקה שלכם, תדאגו שיש באירוע את ציוד ההגברה המתאים לה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אושרה תוכנית קו המטרו. צילום אילוסטרציה canva

בעלות של כ-150 מיליארד ₪ הממשלה אישרה את תוכנית קו מטרו M2

תפריט נגישות