יום רביעי , אפריל 17 2024

השכנים של פארק נחל כופר: מי הזיז את מתקן השעשועים שלנו?

זמן קצר לאחר שהוקם מתקן שעשועים חדיש בפרוייקט נחל כופר ועוד לפני שהילדים הספיקו להנות ממנו הוא מפורק השבוע בלחץ שכנים. העירייה: "הוחלט להעתיקו למקום אחר בעיר ולהציב במקום מתקן משחקים נמוך יותר"

פארק נחל כופר
פארק נחל כופר

פרויקט פארק נחל כופר הושק בספטמבר 2017 בעלות הנאמדת סביב 20 מיליון שקל, במטרה להקים ריאה ירוקה חדשה בשכונת רמת עמידר אחרי שנים בהן היה אזור הנחל מוזנח. מאז מתקדמות העבודות במרץ והתושבים כבר מחכים להשלמת הפרויקט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אתמול התעוררה סערה בשכונה, הנוגעת דווקא לאחת הפינות ששימחו במיוחד את ילדי השכונה. גן השעשועים המושקע שתוכנן בפארק כלל מתקן מיוחד, גבוה וחדיש שהוקם אך לאחרונה. נראה שאותו מתקן הפריע לחלק מתושבי השכונה ולאחר שהתלוננו על כך שהוא מאפשר הצצה לתוך בתיהם, החלו עובדי העירייה בפירוקו. “אני לא מבינה את ההתנהלות הזו, כל כך עצוב לראות את האכזבה של הילדים בשכונה”, אומרת ח’, תושבת האזור, “אם המתקן באמת חודר לפרטיות של תושבים מסוימים, אפשר להנמיך אותו, לשים אותו בזווית אחרת, אבל למה לפרק? לא חבל על הכסף?”.

תגובת עיריית רמת גן: “הצבת המתקן נועדה להיטיב עם התושבים ולהעמיד לרשותם מגרש משחקים חדיש ומזמין לרווחתם. עם קבלת פניות דיירים מבתים סמוכים אודות גובה המתקן, הוחלט להעתיקו למקום אחר בעיר ולהציב במקום מתקן משחקים נמוך יותר. העלויות הכספיות של המהלך עוד לא הוערכו. הליך פירוק המתקן החל אתמול ויימשך מספר ימים, על מנת לשמור על תקינותו. המתקן יועבר לאחסון בשטח הפרק הלאומי, עד לקבלת החלטה סופית באשר למיקומו החדש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות