יום שלישי , אפריל 16 2024

קו תרומות ביתי בחצר הבית

נעים להכיר שמי מלי אלמלם, אני מפעילה קו תרומות פרטי בחצר ביתי, חשוב לי לפרט ולספר על קו תרומות זה מכיוון שאשמח ואודה להצטרפותם של כל תורם ותורמת באשר הוא על מנת שיחד נוכל להגיע לעזור ולתת לכל מי שידו אינה משגת.

מארזי החג

קו התרומות שלי מתאפיין בעיקר בחלוקת בגדים, משחקים וצעצועים, ריהוט לבית ועד עגלות לתינוקות, מכונות כביסה, סלונים, מיטות שינה, לעיתים ישנם מקרים שאנשים רוצים למסור ריהוט ואני עושה את השידוך בינם לבין מי שצריך.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בימי שישי האחים אתי אריאלי ואבי נעים אוספים מכל המאפיות ברמת גן מאפים שנשארו מסוף יום עבודה ויחד אנו מחלקים למשפחות נזקקות בכל שישי לפני כניסת השבת, מוזמנים .  האושר והחיוך שעולה על הפנים שווה מכל דבר.

מלבד זאת כאשר אנשים פונים אליי באופן אישי ונקודתי, אני מקדמת את בקשתם למציאת מבוקשם בכל הערוצים העומדים לפניי, עזרתי לא מעט לחיילים בודדים, למשפחות חסרות יכולת למלא בקשות הנחה, לקיים אירועי בר/בת מצווה , ימי הולדת וכו’ – כמובן כל זה לאחר בדיקה מקיפה .

מארזי החג

 

 

 

השנה זוהי השנה החמישית ברציפות של פרויקט איסוף ילקוטים, מדובר בפרויקט שכה קרוב לליבי מאחר ואני בעצמי אמא וארצה שלילדיי יהיה תיק לבית הספר וכלי כתיבה ומכאן נולד הרעיון לאיסוף הילקוטים, מידי שנה במהלך החופש הגדול מגיעים אליי אנשים פרטיים/תורמים, אציין שתיקים במצב נהדר וראויים לשימוש, מגיע מבחר ענק של ילקוטים וקלמרים.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

בימים אלו אני מתפעלת עוד פרויקט שמתקיים מזה 5 שנים חלוקת סלי מזון.

אביהוא בן משה סגן ראש העיר מתווך מידי שנה ביני ובין בית המעשים הטובים האורזים מוצרים יבשים בשפע רב, לא רק בראש השנה אלא גם בחג הפסח, לקראת החג ארגזי מזון מלאים בכל טוב כל זאת בנוסף לכספי תרומות שמגיעים אליי אני רוכשת מוצרים קפואים, לקראת האיסוף והשילוח למשפחות אני מצרפת את המוצרים הקפואים ושולחת ברכת חג שמח.

גם בחג פורים, יש מבצע חלוקת תחפושות שאנשים שולחים אליי וכך אנו מצליחים לשמח עוד ילד או ילדה בחג השמח מכולם, אנו גם שולחים משלוחי מנות.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

אמנם אני גרה ברמת גן, אך קו התרומות שלי חוצה את גבולות העיר מירושלים ועד טבריה, היו גם אנשים מבאר שבע שזכיתי לעזור להם, השאיפה שלי היא להיות מסוגלת לעזור לכולם.

אודה לכל שיתופי פעולה של בתי עסק וגם של אנשים פרטיים שרוצים ומעוניינים לתרום ולעזור לי להגדיל את מפעל התרומות שעושה רק טוב לבית ישראל. אני שומרת על סודיות ופרטיות ומציינת שמות של תורמים רק לאחר שקיבלתי אישור מהם על כך (כמו צורך כתבה זו).

ליצירת קשר עמי באמצעות הנייד  052-2571064
או באמצעות הפייסבוק בשם: מלי סולימני אלמלם

בברכת חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות