יום שישי , מרץ 29 2024

דוברת עיריית רמת גן לאירווזיון

דוברת עיריית רמת גן עוברת לאירווזיון - גלי אבני- אורנשטיין התפטרה לאחרונה מתפקידה בעיריית רמת גן לטובת מערך יחסי הציבור של תחרות השירה של אירופה.

דוברת עיריית רמת גן - גלי אבני- אורנשטיין
דוברת עיריית רמת גן - גלי אבני- אורנשטיין

כבר שנה שלמה משמשת אבני אורנשטיין (39) כדוברת הרשמית של עיריית רמת גן. אבני שעשתה את התפקיד על הצד הטוב ביותר והביאה את רמת גן לעליה בחשיפה התקשורתית במאות אחוזים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


על רקע חילופי השלטון בעירייה, קיבלה אבני-אורנשטיין מספר הצעות עבודה, בניהן גם ההצעה להשתתף במערך יחסי הציבור מטעם עיריית תל-אביב-יפו, בה עבדה במשך עשור. לאחר בחינת החלופות המקצועיות שעמדו בפניה, לרבות האפשרות להמשיך לשמש כדוברת עיריית רמת-גן, החליטה להתפטר מתפקידה לטובת התפקיד הנוצץ.

אבני-אורנשטיין בעלת תואר ראשון ותואר שני בתקשורת המונים, עבדה בעבר בתפקידים משמעותיים אחרים כמו בדסק האופנה של התוכנית ”ערב טוב עם גיא פינס” בנוסף עבדה גלי בריכוז המערכת של חדשות 2 וגם ניהלה את תחום התקשורת האלקטרונית בעיריית תל-אביב-יפו במשך 10.5 שנים.

אבני-אורנשטיין תעבור לצדם של מור שובבו הראל, מנכ״ל ובעלים של ג׳ינג׳ר תקשורת ומשרד יחסי הציבור של יוני וולף.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


שובבו הראל (39) מנהל את יחסי הציבור של חודש הגאווה של עיריית תל אביב ב-4 השנים האחרונות, והשנה הוביל תקשורתית את מאבק הקהילה הגאה בעקבות חוק הפונדקאות, כשבמסגרת מאבק זה אפשרו מאות מקומות עבודה, בהם גם בכלי התקשורת השונים, לעובדיהם לשבות מעבודה במחאה על החוק. שובב הראל גם ניהל את קמפיין “פאודה – שילוט בערבית”, ברגר קינג, ועוד.

יוני וולף (39) פתח בשנה האחרונה משרד יחסי ציבור עצמאי, לאחר 11 שנה בגלאי תקשורת בשלל תפקידים, האחרון שבהם מנכ”ל המשרד. לארוך השנים טיפל בשלל תקציבים, בהם ערוץ עשר, רשות השידור, כניסת המותג ‪WeWork‬ לישראל ועוד. לצדו של וולף ישתתף בפרויקט אור ניר (30) שעבד אף הוא עם יוני בגלאי תקשורת וחבר אליו למשרדו החדש.

גלי אבני-אורנשטיין: ״לאחר 18 שנים בתפקידים שונים בתחום התקשורת, 12 שנים מתוכן בתחום הדוברות ויחסי הציבור ברשויות מקומיות, אני מתרגשת לצאת לדרך חדשה ומסעירה ולקחת חלק בפרויקט שמזדמן רק פעם בחיים. אין לי ספק שהדרך צופנת לי הרפתאה מקצועית ואני סקרנית לראות לאן היא תוביל אותי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. הפסד ענק לעירית רמת גן ורווח אדיר לאירוויזיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות