יום שלישי , אפריל 16 2024

מה קורה בבית ספר הלל ברמת גן – “אם ישאירו את המנהלת נעשה לה את המוות”

פרשה רודפת פרשה בבית הספר הלל ברמת גן - ההורים בבית ספר דורשים להדיח את המנהלת בגלל אווירה עכורה וירידה בלימודים. משרד החינוך בודק את טענות ההורים

בית ספר הלל רמת גן

ביום ראשון התכנסה קבוצה של הורים בבית ספר הלל ברמת גן במטרה לגבש אסטרטגיה להחלפת המנהלת אורית קייזר. לדבריהם בבית ספר יש אווירה עכורה וירידה בלימודים. במכתב שנשלח למשרד החינוך כותבים ההורים כי “בשנתיים האחרונות הצטברו בבית ספר מספר רב של אירועים  ובעיות קשות בניהול התכניות החינוכיות. הלימודים בירידה והאווירה עכורה”.

בשיחה עם רמת גן ניוז אומר אחד מנציגי ההורים כי “יש משבר אמון בינינו גדול בין ההורים למנהלת. משרד החינוך אמור לפרסם עד ה- 30 במאי אם היא תקבל קביעות על בית הספר ועבורנו זה יהיה אסון. אם ישאירו את המנהלת נעשה לה את המוות”.

וואטסאפ רמת גן
יו”ר פורום הורים נגד אלימות, לילך קובה, אומרת כי “שוב נשברת השתיקה, אני מברכת את ההורים שהחליטו להרים ראש ולהגיד די לאלימות! מדובר בביטחון ילדינו ואסור לנו לוותר על סביבה בטוחה ומוגנת עבורם. נכון תעשה עיריית רמת גן אם תקים ועדת חקירה בלתי תלויה – כפי שהפורום בראשותי דורש מיום הקמתו ותתחיל לחקור את אירועי האלימות הקשים שפורסמו בחודשים האחרונים, בבתי ספר שונים בעיר. הנהלה באה, הנהלה הולכת ועדיין אין מענה לאלימות הגואה. לפני מספר חודשים הודיע ראש העיר בפוסט חגיגי, כי רמת גן מצטרפת לתוכנית עיר ללא אלימות, אני תקווה כי התוכנית היא יותר מפוסט בפייסבוק”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ממשרד החינוך נמסר לאתר רמת גן גבעתיים ניוז – “בימים האחרונים אכן הגיעו פניות הורים שחלקם תומכים במנהלת וחלקם מתנגדים. משרד החינוך בודק את הטענות”.

אם לא הספיקו הביקורת של ההורים על הנהלת בית הספר הנוכחית מסתבר השבוע שגם המנהלת לשעבר,  אירית טוניק, עשתה מעשה אחד לפחות שלא היה נכון חינוכית וחוקית – היא פיטרה את יועצת בית ספר בהיריון.

אלמוג שאנן הייתה בת 30 כשהתקבלה לעבוד כיועצת. כעבור כמה חודשים נכנסה להריון הודות לטיפולי פוריות. בתחילת השנה השנייה אמרה לה המנהלת כי לא תמשיך להעניק שעות תגבור לתלמידים, מה שהוביל לקיצוץ בשכרה. בהמשך, כשהייתה בחופשת לידה, הודיעה לה המנהלת כי לא תחזור ללמד בשנה הבאה, ונימקה: “מורה שמתחילה לעבוד ומיד אחרי כמה חודשים נכנסת להריון, אז יש בזה מידה של חוסר אחריות”.
אחרי שלוש שנות משפט, קבע בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב כי על משרד החינוך לשלם לה פיצוי כספי בסך 102 אלף שקל בגין אפליה פסולה על רקע הריונה. השופטת יפית מזרחי-לוי כתבה כי הפחתת שכרה וסיום העסקתה נעשו בניגוד לחוק.

גורם בהנהגת ההורים אומר בעקבות פסק הדין כי “אין ספק שמשהו מאוד יסודי מקולקל בבית הספר הזה. עובדה ששתי מנהלות לא הפנימו את כללי ההתנהגות ועשו מה שהן רוצות בבית הספר. ברמת התוצאה אין ויכוח: משהו חייב להשתנות כאן”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות
לקריאת כל התגובות

6 comments

  1. בלבול גדול.
    האם ההורים הם גורם מקצועי שיכול לבחון את רמת ההוראה או האווירה בביה”ס?
    האם זה לא תפקידו של משרד החינוך?
    האם ההורים נכסו לעצמם את תפקיד המעריך שבוחן התאמת בעלי תפקידים במערכת החינוך?
    האם זה לא תפקידו של משרד החינוך?
    האם ההורים להורים יש את לטעון לאווירה עכורה ואלימות כשהם מדברים בדרך בריונית ומתחייבים “לעשות את המוות?
    איפה משרד החינוך להגיד עד פה?
    למה ראש העיר שמתחייב לעיר ללא אלימות שותק?
    מה קורה בעיר רמת גן?
    האלימות גואה, ההורים מתנהגים בביריונות.
    פרנסי העיר משתפים פעולה עם ההורים בשתיקתם. משרד החינוך נותן יד להשתלחות כשלא מוקיע שיח בריוני.
    עצוב מאוד!!!

    • משרד החינוך איבד מזה זמן רב את הרלוונטיות שלו ולכן, אפשר להבין את ההורים המוגרבים. כיצד זה יתכן שבית ספר שמתיימר לקיים בכל שכבה כיתת מחוננים, אינו מסוגל לספק את המענה גם למחוננים וגם לאחרים

  2. בכלל פניתם לבית הספר, למורות או למנהלת לשמוע את הצד שלהם? כמה הורים שכנראה כועסים שלא מצייתים לההם, משמיצים בית ספר מעולה, ואתם נותנים לזה במה מבלי לבדוק את הסיפור. איפה היושרה וההגינות המתבקשים? נראה אם תפרסמו את התגובה הזאת

    • לפי איזו הגדרה נחשב בית הספר הלל כ”מעולה”? אם נתייחס למדד מדלן – שנותן תמונה כללית דיי ברורה – הרי בית הספר נחשב למוסד בינוני למדי. הניקוד האחרון שלו עומד על 87

  3. למדתי בבית ספר הזה, חרא מקום, אורית הרסה אותו לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות