יום שישי , אפריל 19 2024

ישראל זרי מונה למ”מ דובר מועצת סביון

חבר המועצה מרמת גן ("הצעירים"), שעשה היסטוריה כשהפך לחבר המועצה הגאה הראשון בעיר, מתפעל מההבנה התקשורתית של ראש העירייה, כרמל שאמה הכהן, לא נעלב מדחיקת אירוע הגאווה לשולי העיר ומביט קדימה אל התפקיד הבא

ישראל זרי
ישראל זרי

ישראל זרי לא מפסיק לייצר כותרות. בתחילה הוא יצר תקדים כשהפך להיות חבר המועצה הגאה המוצהר הראשון בתולדות רמת גן. כעת הוא יוצר תקדים נוסף כשהוא הופך להיות חבר המועצה הראשון בעיר שידברר מועצה אחרת – סביון.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


זרי, בוגר תואר ראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי, היה דובר אגודת הסטודנטים של המרכז. לאחר לימודיו היה יועץ אישי של שר התחבורה בזמנו ישראל כץ ודובר תנועת הצופים.

איך הגעת לסביון?

“עבדתי בצופים של סביון והדרכתי נוער. זה יישוב קטן יחסית. חברה למקצוע סיפרה לי שמחפשים דובר למועצה  פניתי בצורה מסודרת, שלחתי קורות חיים ואחרי מיון קלטו אותי כמ”מ דובר המועצה”.

איך אתה רואה את הסערות התקשורתיות שפוקדות את רמת גן. זה טוב לראש העיר מזיק?

“לצערי זה מאוד עוזר. כרמל הוא אחד האנשים האינטלגנטים תקשורתית שעבדתי איתם ועבדתי עם לא מעט. הוא משתמש בתקשורת, אבל לא נגד התושבים. אם זה היה הפוך הייתי קם ועושה מעשה. הוא ראש עירייה צעיר יחסית. הוא ליברל. הוא מבין שהוא צריך להיות בפרונט. כמו שהרב פרץ מייצר כותרות עם ההמרה להומואים אז זה עובד גם לצד השני”.

אז הוא מעוניין במחלוקות?

“אני לא חושב שהוא מעוניין במחלוקות וגם הצד הדתי לא מעוניין בזה, אבל יש פה גורם שלישי וזה התקשורת. העיתונאים לוקחים את זה לתפקיד שלהם וזה לגטימי”.

אפרופו הבנה בתקשורת, אתה יזמת את אירוע הגאווה הראשון בעיר. למה לא עמדת על כך שהוא יהיה במרכז העיר?

“זה לא היה בשולי העיר, אלא בבורסה ומכיוון שאני גם מחזיק תיק הבורסה אז זה הסתדר מצוין. לא רק שהבורסה היא לא שולי העיר, היא מרכז הארץ. אני לא חושב שיש צורך במצעד ברמת גן כי יש מצעד גדול בתל אביב. גם בקמפיין אמרתי שרמת גן לא צריכה להיות תל אביב. היא צריכה להיות רמת גן. בתל אביב יש את המצעד הכי מדהים בעולם. אין סיבה להתחרות במשהו שנמצא כמה מטרים מאיתנו. כל עיר והסגנון שלה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות