יום שלישי , אפריל 16 2024

הבית של שמואל הנגר נשרף – תושבי רמת גן מתגייסים לעזור

בשריפה שפרצה בשבוע שעבר, נשרף ביתו של שמואל באני, בן 80, יקיר העיר רמת גן ואשתו אושפזה בבית החולים. חבר המועצה אביהוא בן משה קורא לתושבי רמת גן לסייע בשיפוץ ביתו של האיש היקר.

ביתו של יקיר העיר נשרף כליל
ביתו של יקיר העיר נשרף כליל

אביהוא בן משה, העלה לפני כשעה קלה פוסט בפייסבוק הקורא לגיוס אנשים לעזור בשיפוץ ביתו של שמואל באני, המכונה בעיר  “שמואל הנגר”, יקיר העיר רמת גן ותושב ותיק ומוכר שביתו נשרף כליל ואשתו אושפזה עקב שאיפת עשן. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו



הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


ביתו של יקיר העיר נשרף כליל
ביתו של יקיר העיר נשרף כליל

בפוסט שהעלה בן משה נכתב: “האיש שהיה שם תמיד עבור הילדים שלנו .לא נזניח אותו. אין גננת אחת בעיר, שאינה מכירה את שמואל. שמואל הנגר, מאז 1978 עובד בנגריה העירונית. עם פרישתו לגמלאות ועד היום (בן 80) מגיע שמואל כל בוקר לנגריה העירונית בהתנדבות מלאה כדי לתקן וגם לייצר עבור הגננות את סביבת הלימוד שהן צריכות עבור הילדים שלנו.

יעניין אותך גם

רצים עם הפיל והג’ירפה – הירשמו למירוץ הספארי ברמת גן
כתב אישום כנגד דוקר נהג האוטובוס ברמת גן

הבית השרוף
הבית השרוף

לפני כשנתיים העניקה לו העירייה את תואר יקיר העיר על כל פועלו בהתנדבות לילדי העיר.בשבוע שעבר נשרף ביתו של שמואל כליל. רעייתו אושפזה עקב שאיפת עשן.כעת הגיע הזמן שכולנו נשיב לו בלב פתוח ואוהב ונסייע לו לשוב במהרה לביתו יחד עם רעיתו. במהלך היום נתגייס כולנו על מנת לסייע לו לשפץ את הבית. הצטרפו אלי”.

מתגייסים למען יקיר העיר
מתגייסים למען יקיר העיר

גם אנחנו במערכת רמת גן ניוז החלטנו להרים את הכפפה ולהתגייס בפרסום הנושא והחלטנו לקרוא לכל מי שידו יכולה וחפצה לבוא לעזור.

מתגייסים למען יקיר העיר
מתגייסים למען יקיר העיר

ב- 2017 קיבל באני את תואר יקיר העיר רמת, באתר העירייה נכתב עליו כשזה בתואר “כבן 78, מתגורר בר”ג מאז שנת 1960. מאז שנת 1978 ועד צאתו לגמלאות, היה פעיל בשיפור ושדרוג סביבת הלימוד בגני הילדים ברחבי העיר. מאז צאתו לפנסיה ועד היום, ממשיך מר באני בפעילותו בהתנדבות ומשמש כנגר עבור גני הילדים בעיר. מר באני תורם מזמנו, ממרצו ומהידע הרב שצבר למען קידום ילדי העיר, בכל ימות השבוע ועל תרומתו הרבה לעיר ולילדיה יעידו מאות מכתבי התודה וההוקרה שקיבל עד כה. ”

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: האגף לשירותים חברתיים בעיריית רמת-גן עומד בקשר עם המשפחה מיום השריפה ומסייע להם כלכלית בהתאם לבקשת המשפחה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. לאיזו כתובתו ניתן לתרום עבור שמואל באני?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות