יום שלישי , אפריל 16 2024

מהיר ועצבני – סגנון רחוב הירדן

תושבים ברחוב מוחים על כך שבכל לילה האזור נהפך למסלול מרוצים: "נוסעים פה במהירויות מטורפות. לא ברור למה מחכים בעירייה? שיקרה אסון?"

‏‏מכונית

הקיץ כבר כאן וזה אומר שבני נוער מחפשים אקשן שיפיג את השיעמום בלילות. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

יש כאלה שבחורים להינות מהקיץ, לצאת לקמפינג ולבלות אצל חברים אך ברמת גן יש קבוצת נערים, בעלי רישיון נהיגה אשר הופכים את רחובות העיר למסלול מרוצים.

אחד המקומות שבהם מתרחש מרוץ כזה בשעות הקטנות של הלילה הוא רחוב הירדן בעיר.

תושבת הרחוב העלתה פוסט בפייסבוק ובו מחתה על התופעה המסוכנת: “מהירות מופרזת היא בניגוד לחוק והיא עלולה לגרום לאנשים חפים מפשע להיפגע. נהגים כאלה הייתי סוגרת מאחורי סורג. עברייני תנועה, חסרי מוח וחסרי אכפתיות ואחריות”.

תושבת אחרת ברחוב אומרת כי “לא ברור למה מחכים בעירייה? שיהיה אסון? מספיק לשים פה ניידת בשעות הקטנות של הלילה שתתפוס את העבריינים. מדובר בקומץ פרחחים שברגע שייתפס יחזור השקט לאזור שלנו”.

תושבי השכונה מדברים על הצורך להקים משמר שכונה. “לפני שנה פעל פה פדופיל שהתפשט בפני ילדים בצופים. אז פעלו ההורים כדי לתפוס אותו. גם עכשיו אפשר לעשות את זה. זה תלוי רק בנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות