יום שלישי , אפריל 16 2024

“רמת גן מטונפת ולאף אחד בעירייה לא אכפת”

בימים האחרונים התחדש השיח ברשתות החברתיות על לכלוך רחבי העיר. "זבל מפוזר ברחוב יוספי על המדרכות. לא ניתן לעבור מבלי שלהקת זבובים תרחף מעליך". הורים לילדים בגן בשכונת חרוזים מדווחים על לכלוך שמהווה מפגע תברואתי

ערמות זבל ביוסף הגלילי
ערמות זבל ביוסף הגלילי

“יש בעיה קשה של לכלוך בעיר”, אומרים תושבים רבים שמעלים פוסטים זועמים ברשתות החברתיות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


באחד הפוסטים נכתב: “תושבי יוספי ויוסף הגלילי מבקשים את תשומת הלב לנראות הרחוב היום בבוקר ובאופן כללי לאורך מרבית השבוע. זבל מפוזר ברחוב יוספי על המדרכות. באיזור הגנים לא ניתן לעבור מבלי שלהקת זבובים תרחף מעליך בגלל זבל שזרוק. רמת הפיקוח צריכה לעלות באיזור הזה על מנת שדברים יתחילו להשתנות”.

תושב אחר כתב כי “רמת הניקיון מחפירה. נראה שהמדרכה היא לפחים ולא לתושבים. גם כמות צואת הכלבים אחרי סוף השבוע היא בלתי נסבלת”.

כזכור, לפני שבועיים כתבנו על ערמות של פחים שלא טופלו כראוי בזמן שעובדי הניקיון היו בהשתלמות.

באופוזיציה מיהרו אז לתקוף ולהסביר כי המצב נובע מקיצוץ שעות העבודה של עובדי אגף שפ”ע. “פיטרו חמישה עובדים של היחידה שהתעסקה באיסוף צואה ובמקומם הביאו שני עובדים על אופנוע של קבלן חיצוני”, הסביר יו”ר ועדת ביקורת אביהוא בן משה.

מאז נדמה היה שחל שיפור, אבל כאמור בימים האחרונים הנושא שב ועלה וכעת הוא מגיע גם לתחום החינוך. הורים לילדים בגן ינשוף ברחוב חרוזים 30 טוענים כי החצר שאליה יוצאים הילדים מטונפת ברמה של מפגע בריאותי. “השכונה שלנו בכלל והגן שלנו בפרט מטונפים. כל הזמן מטרטרים אותנו מהעירייה לבית עמנואל. בעירייה אומרים לנו: ‘אם הייתם מבקשים בזמן הלימודים לנקות היינו מנקים. עכשיו זה חופש אז בית עמנואל אחראים. כאילו שהעירייה ובית עמנואל זה לא אותו גוף”.

“רמת גן מטונפת ולאף אחד בעירייה לא אכפת”, אומר גורם בעירייה. “כרמל לא מבין שעל דברים כאלה מאבדים נקודות בציבור. כל הפעילים שמתעדים את הפחים הגדושים חוגגים עליו. אם הוא לא יתעורר זה יחזור אליו כבומרנג”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. זה התפקיד האמיתי של העירייה. ולא הפעלות אסורות בשבת שהם שנויות במחלוקת דתיים-חילונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות