יום שישי , מרץ 29 2024

רמת גן:צמצום דרמטי במספר הדירות בפרוייקט החדש

משמעות ההחלטה: במקום 88 דירות ייבנו בפרויקט החדש 60 דירות, היקף השטחים הציבוריים יגדל והיזם יידרש לבצע את שימור מבנה בית היולדות ההיסטורי שפעל במקום ראש העיר, ישראל זינגר: החלטה ראויה, שמביאה לניצול נכון יותר של הקרקע

צמצום דירות בפרוייקט החדש

לאחר שנים ארוכות של דיונים והתנגדויות, אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה את התכנית לבניית מגדל מגורים במתחם רמת מרפא ברמת-גן, בו פעל במאה ה-20 בית יולדות היסטורי. התכנית אושרה לאחר שחברי הוועדה קיבלו את מרבית ההתנגדויות שהגישה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת-גן. ההחלטה החדשה מצמצמת באופן דרמטי את מספר יחידות הדיור שצפויות לקום במתחם (מ-88 במקור ל-60 יחידות דיור בתכנית המאושרת), מגדילה את היקף השטחים הציבוריים (הן הבנויים והן הפתוחים) ומחייבת את היזם בביצוע העבודות לשימור מבנה בית היולדות ההיסטורי שפעל במקום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בעירייה מברכים כעת על המהלך, לו התנגדו בעבר. לדברי ראש העיר, ישראל זינגר: “ההחלטה משקפת מהלך של שיתוף פעולה מתמשך על פני שנים עם גרעין של תושבים הפעילים בשכונה, במטרה לאפשר מימוש והגדלת השטחים הציבוריים ותכנון מקיף לרווחת התושבים. 
“שנים ארוכות הובלתי לצד התושבים את ההתנגדות לבנייה חסרת אחריות ברמת מרפא, ועמדתי על הצורך לשמר את ההיסטוריה הענפה של המתחם – ואני שמח שקריאותנו נפלו על אוזניים קשובות! התכנית שאושרה בראשית השבוע מציגה ראייה מאוזנת ונכונה בין הצורך לשמר את העבר לבין ההכרח להתמודד עם אתגרי ההווה, ומביאה לניצול יעיל ונכון יותר של הקרקע”.

את התכנית המקורית למתחם קידמה חברת אפריקה ישראל, שביקשה להקים שם פרויקט מגורים. את העירייה ייצגו בדיון עו”ד חן עמידור ממשרד ליאור עמידור ושות’, ואדריכל העיר, ארז טל. ראש העיר וצוות התכנון ונציגות התושבים ממשיכים בתוך כך לבחון חלופות תכנוניות באשר לעתיד אתר רמת מרפא, וכן לפעול לקידום תכנית כוללת לשכונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות