יום שישי , אפריל 19 2024

תכנית מתאר להתחדשות שכונת גבעת רמב”ם

דירות בגבעתיים

תכנית מתאר לגבעתיים לשנת היעד 2040. נבחרו מספר שכונות – ובהן גבעת רמב”ם – לתכנון מפורט, הכולל התייעצות עם התושבים והיערכות מבחינה אדריכלית, תחבורתית, חברתית וכלכלית.

המטרה העיקרית של תכנית המתאר השכונתית במקרה זה היא לבחון כיצד מאזנים בין התחדשות עירונית, הכוללת אפשרות לתוספת יחידות דיור ותושבים, ובין הצרכים החברתיים, הסביבתיים והכלכליים של תושבי השכונה הקיימים ואלה אשר צפויים להצטרף. במהלך התהליך צוות התכנון בוחן שאלות כגון: כיצד נערכים לביקוש למוסדות חינוך ורווחה ולתשתיות תחבורה? כיצד נכון לווסת עליה לגובה בבנייה בשכונה? איך משפרים את ההיצע הקיים של שטחים פתוחים ושירותים עירוניים? איך משמרים מרחבים שמשמעותיים לתושבים מבחינה היסטורית או תרבותית? איך מאפשרים לאוכלוסייה מגוונת ובעלת צרכים ורצונות שונים להתגורר בעיר?

בסיום התהליך, תכנית המתאר תכלול הוראות כתובות ומפות, ותהיה בעלת מעמד חוקי מחייב. היא תתווה את אופק התכנון ואישור התכניות על ידי תרגום החזון השכונתי – המעוצב בין היתר על ידי רצונות ועמדות התושבים – לתכנית מעשית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל הירשמו כאן

רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –  גבעתיים ניוז– כל מה שקורה בעיר
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  גבעתיים ניוז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות