יום שלישי , אפריל 16 2024

לקראת שבוע הספר: אביטל שיפר בוחרת את ספר השנה שלה

אביטל שיפר, מעצבת בתים וכותבת תסריטים עם המלצת קריאה לקראת אירועי שבוע הספר שייפתחו ביום רביעי הקרוב

אירועי שבוע הספר נפתחים השבוע
אירועי שבוע הספר נפתחים השבוע

“יש לי ספר מדהים להמליץ עליו, הוא נקרא ‘חמשת האנשים שתפגוש בגן עדן’ של מיץ’ אלבום. הספר הזה הוא שונה מכל דבר שאי פעם קראתי. באופן כללי אני לא מאוד נהנית לקרוא, קשה לי לצלוח ספר שלם בהנאה, או אפילו מאמרים שלמים, והספר הזה פשוט זרם בטבעיות. אין בו גינונים או עודף תיאורים והתחכמויות, הוא פשוט בא לספר לך סיפור, בגובה העיניים, עם מלא דמיון והתרגשות. חוץ מזה שהוא מעביר מסר קסום על מערכות היחסים שאנחנו יוצרים בחיים ועל הדברים שנשארים איתנו גם אחרי המוות. הכתיבה של מיץ’ אלבום סוחפת ומרגיעה בו זמנית, וכשקוראים את הסיפור מרגישים שהוא מוליך אותנו ביד לאורך כל המסע של הגיבור”.

אביטל שיפר, צילום: פרטי
אביטל שיפר, צילום: פרטי

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מה אהבת בו במיוחד?

“הסיפור מדבר על אדי, עובד תחזוקה מבוגר ביריד עם מתקני שעשועים. לאחר שאדי מת בתאונה הוא מגיע לגן עדן, שם הוא פוגש חמישה אנשים, אותם הוא פגש לאורך חייו, וכעת הם מלווים אותו לקראת מותו. כל אחד מסמל חלק אחר בחייו של אדי וכל אחד מלמד אותו משהו לגבי החיים שלו, ודרך האינטראקציה ביניהם הקורא גם לומד משהו לגבי החיים שלו”.

אביטל שיפר היא מעצבת בתים וכותבת תסריטים, בת 27 מגבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות