יום שלישי , אפריל 30 2024

עליית הנוער: סיכום שנת הלימודים תשע”ח ברמת גן

הישגים נפלאים למערכת החינוך העירונית בשנת הלימודים החולפת. מקום ראשון במיצ"ב, 90 אחוז זכאים לבגרות, 19 אחוז זכאים לתעודת בגרות מצטיינת, יש במה להתגאות

בבליך יצאו לחופש הגדול, צילום: שלומי מזרחי
בבליך יצאו לחופש הגדול, צילום: שלומי מזרחי

מוסדות החינוך כבר החלו בהכנות לשנת הלימודים הבאה. בשנת הלימודים תשע”ט, יפתח בתיכון אורה מודיעים מסלול הנדסאות לתלמידי י”ג-י”ד ראשון בעיר. כמו כן, תיפתח מגמה של פיקוד והצלה, המשלבת לימודי כימיה וביולוגיה מורחבים (5 יחידות) וכבאות לתעודת בגרות יוקרתית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בהמשך לפתיחתם של שני בתי הספר לחינוך מיוחד בעיר (בית אקשטיין בספארי לתלמידים עם ליקויי למידה ובית אקשטיין רמת אפעל לתלמידים על הרצף התקשורתי), תפתח בשנה הבאה, לראשונה בעיר, כיתה בתיכון אורה מודיעים לילדים על הרצף התקשורתי.

27,500 ילדים ובני נוער כבר עמוק בחופש הגדול. הגיע זמן לסיכומים ולמספרים.

הישגים מעל הממוצע הארצי, צילום אילוסטרציה
הישגים מעל הממוצע הארצי, צילום אילוסטרציה

רמת-גן ממשיכה להוביל בהישגים

רמת-גן מדורגת במקום הראשון בקרב הערים הגדולות בהישגים במבחני המיצ”ב בכתות ח’ בתשע”ז 2017.

28.67 אחוז מקרב הלומדים בעיר זכאים לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות מתמטיקה (הממוצע הארצי 11.7 אחוז). גידול של כ-30 אחוז בהשוואה לתשע”ו.

19.21 אחוז מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות מצטיינת (הממוצע הארצי 7.5 אחוז). גידול של כ-20 אחוז בהשוואה לתשע”ו.

89.2 אחוז מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות.

תרומה לקהילה ברמת גן, צילום: דוברות עיריית רמת גן
תרומה לקהילה ברמת גן, צילום: דוברות עיריית רמת גן

קהילה פוגשת חינוך

בכנס של החינוך החברתי הוצגו כ-42 מיזמים חינוכיים של תלמידי התיכונים בעיר למען הקהילה. היוזמות שהוצגו שמו להן למטרה לקדם פרויקטים חשובים כדוגמת ביקורי בית אצל קשישים בחגי ישראל, מפגשים בין בני נוער ערבים ויהודים באמצעות שימוש במחשבים, איסוף מוצרים ותרומתם לגן פליטים ועוד. שלושת הפרויקטים שנבחרו קיבלו מלגה על סך 2,000 לפיתוח המיזמים.

מדריכי תנועת "כנפיים של קרמבו" בנשף, צילום: באדיבות מלי אלמלם
מדריכי תנועת “כנפיים של קרמבו” בנשף, צילום: באדיבות מלי אלמלם

יומן נעורים

העיר ממשיכה לבסס את מעמדה כבירת תנועות הנוער, עם מעל 45 אחוזי השתתפות, גידול של 3 אחוז מהשנה הקודמת. תנועות הנוער וארגוני הנוער הפעילים בעיר: צופים, בני עקיבא, כנפיים של קרמבו, המכבי הצעיר, הנוער העובד והלומד, המעז מנצח, סיירות קק”ל.

ראש העירייה, ישראל זינגר: “תודה ענקית למנהלות ולמנהלים, למורות ולמורים, לכל צוותי ההוראה ולהורים היקרים על שנה לימודית פוריה ומוצלחת. שוב פעם הוכחתם שמערכת החינוך ברמת-גן, כפי שכל המדדים קובעים, היא מערכת החינוך המובילה בישראל בקרב הערים הגדולות. נמשיך לעבוד קשה ולהשקיע מאות מיליוני שקלים כדי שגם בשנה הבאה ילדי רמת גן ימשיכו להוביל בכל המדדים”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות